‘Razvijamo nove platforme i formate, ne odustajemo od zapošljavanja’

Autor: Lucija Špiljak , 27. prosinac 2020. u 22:00
Foto: Marko Dimic/PIXSELL

Ivićeve su tvrtke lani uprihodile oko 23 mil. kuna, a ove će godine rezultati, vjeruje, unatoč krizi biti i bolji.

Zadranin Mario Ivić jedan je od najuspješnijih IT-jevaca u Hrvatskoj, a stoji iza tvrtke Telum koja se tri godine zaredom našla na Deloitteovoj ljestvici 50 najbrže rastućih tehnoloških kompanija u Srednjoj Europi.

Vlasnik je i suosnivač Midasa, najveće mreže za nativno oglašavanja u Hrvatskoj i regiji u kojoj upravo razvijaju novi oglašivački format.

Globalni ‘best value’

Ivić je diplomirao na Fakultetu elektronike i računarstva, razvijajući tijekom studija softver za austrijsku konzultantsku tvrtku AVL koji su koristili Bosch i Volkswagen, a po završetku fakulteta radio je kao developer u startupu Gembox čiji su softver koristili NASA, Microsoft, Deutsche Bank, British Telecommunications…

Postavio je time dobre temelje i 2008. godine osnovao Telum čiji je alat za vođenje Google Ads kampanja – AdWords Intelligence – 2009. na neovisnom testiranju ocijenjen kao “best value” u globalnoj konkurenciji. Tada se Telum razvio kao jedna od većih performance marketing agencija koja od 2008. ima Googleov certifikat.

“Na početku je Telum razvijao softver za vođenje i optimizaciju PPC kampanja. S vremenom se tvrtka sve više razvijala u smjeru performance marketing agencije, a softver smo nastavili razvijati za internu upotrebu. Telum je danas prvenstveno performance marketing agencija koja za klijente vodi Google Ads i Facebook ads kampanje kako bi od marketinškog budžeta dobili što više rezultata.

U zadnjih nekoliko godina fokus sve više usmjeravamo na dodatne tehnologije koje pomažu da marketinške kampanje donose više rezultata, kao što su chatboti i općenito široka paleta marketing automation mehanika.

500

tvrtki već koristi Midas automation i chatbot platformu iako je još u beta fazi

Prostor za napredak u efikasnosti online marketing kampanja koje uočimo u Telumu, koristimo kako bismo stvorili nove projekte i nove tvrtke usmjerene na razvoj novih tehnologija.

Pravi je primjer marketing automation platforma koju razvijamo zadnje dvije godine u zasebnom projektu i zasebnoj tvrtki koju smo osnovali s partnerima, ali koja je nastala kroz iskustvo kako poboljšati rezultate od online marketing kampanja u Telumu”, objašnjava Ivić čije su tvrtke lani uprihodile oko 23 milijuna kuna, a ove će rezultati, vjeruje, unatoč okolnostima biti još bolji.

U tvrtkama čiji je vlasnik zapošljava dvadesetak ljudi, a upravo su, kaže, u valu većeg zapošljavanja, u nadi da situacija s pandemijom neće poremetiti te planove. Konstantno su, kaže, u potrazi za dobrim developerima i stalno je borba za svakog pravog stručnjaka na domaćem teržištu.

Njihovi su klijenti tvrtke svih profila, od manjih obiteljskih ordinacija do velikih banaka. Premda veći dio prihoda ostvaruju na domaćem tržištu, sljedećih godina planiraju povećati udio stranog tržišta.

Osim Teluma, Ivić je direktor i suvlasnik platforme Midas na kojoj su lansirali novi oglašivački format, a već rade na implementaciji u Slovačkoj, Mađarskoj i Rumunjskoj, uz zemlje regije.

Midas je nastao u suradnji s partnerima Svenom Čujićem i Sinišom Kahlinom s kojima je Ivić platformu podignuo na razinu dominantne mreže za nativno oglašavanje u Hrvatskoj i u susjednim državama.

Novi oglašivački format

“Oko 300 portala u mreži uz više od deset milijardi preporuka mjesečno su omogućile da kroz godine više od 1000 oglašivača poboljša online prodaju svojih proizvoda ili usluga. Kako sam zadnjih 12 godina fokusirano radio u segmentu performance oglašavanja, to je smjer u kojem želim napraviti iskorak za naše medijske partnere. Novi performance format oglašavanja koji smo razvili novost je na globalnom tržištu te smo tu pojačali naše napore da značajniji iskorak napravimo na svjetskoj razini”, otkriva Ivić.

Ni ovdje ne staje priča – uskoro će lansirati marketing automation i chatbot platformu na kojoj rade dvije godine, čiji je cilj povećati količinu rezultata koje je moguće dobiti od marketinških kampanja, ali i povećati cjeloživotnu vrijednost korisnika koje oglašivači kroz marketinške kampanje pridobiju.

Web portalima, navodi naš sugovornik, omogućava korisne funkcionalnosti kao što su push notifikacije i dodatna monetizacija prometa.

“Iako je još u beta fazi, platformu koristi gotovo 500 tvrtki i zadovoljni smo s rezultatima koje postižu”, kaže Ivić koji je, izgradio mali boutique kamp u Privlaci kraj Zadra koji je na listi najbolje ocijenjenih hrvatskih kampova, a sve kako bi, kaže, “diversificirao investicije, da nije baš sve u IT projektima i da to bude neki oblik pasivne investicije”.

Komentirajte prvi

New Report

Close