Ova se godina bliži kraju, mnogi će je nastojati što prije zaboraviti, kao nezapamćenu otkad smo živi, no marketinški i PR sektor morat će si usto postaviti pitanje: Hoće li influencers marketing preživjeti 2020.? Time će se, uz ostalo, baviti konferencija Diablog, čije će se jubilarno peto izdanje odigrati u utorak 15. prosinca od 14 do 17 sati. Ovo središnje mjesto okupljanja blogera, influencera i kreatora sadržaja bit će, kako i priliči pandemijskim uvjetima, virtualno, preko platforme Zoom i, jednako važno – bit će za sve besplatno.
Organizator Diabloga je agencija Dialog komunikacije, iz koje obavještavaju da su prijave za 5. Diablog u tijeku:
“Svi zainteresirani mogu se za praćenje konferencije prijaviti putem online forme koja je dostupna na web stranici www.diablog.hr. Sudjelovanje je besplatno, no mjesta su ograničena, po metodi first come-first served”, navode iz Dialog komunikacija.
Glavna tema Diabloga su, dakle, promjene u influencers marketingu u 2020. i predviđanje trendova za 2021., o čemu će govoriti Stephen Farell, direktor odnosa s influencerima u londonskoj podružnici globalne mreže komunikacijskih agencija Ketchum, koji radi sa brojne globalne brendove iz mode, hrane, sporta, turizma…
Uslijedit će i panel diskusija, na kojoj će domaći eksperti iz branše – Jelena Slade-Šilović, voditeljica marketinga za razvoj kategorije pića u Atlantic Grupi, Magdalena Mlinar Blaić, brend menadžerica u tvrtki Beiersdorf, Nina Keš, marketing menadžerica za beauty kategoriju u tvrtki Philips i Eta Šunde, marketing specijalist u tvrtki Optika Anda, pokušati dati odgovor na spomenuto pitanje Hoće li influencers marketing preživjeti 2020.?, a raspravljat će i o promjenama u suradnji s influencerima i komunikaciji s potrošačima, promjenama u budžetima i na platformama na kojima rade utjecajni i moćni kreatori sadržaja.
“Jako smo uzbuđeni što Diablog prvi put organiziramo online. Znamo da doživljaj neće biti isti kao uživo, ali smatramo da znanja i iskustva ne smijemo prestati dijeliti. Ovogodišnji predavači i panelisti jamče izvrstan program i nadam se da će ga pratiti svi koji se bave ili zanimaju za influencers marketing, kategoriju za kojom je interes prema podacima Googlea u zadnje tri godine povećan za 1500%”, poručuje direktorica programa konferencije i Dialog komunikacija Marina Čulić Fischer.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu