Novi način kupovine automobila donedavno je bio nezamisliv

Autor: Poslovni.hr , 16. studeni 2020. u 10:39
Foto: Vjeran Žganec Rogulja/PIXSELL

Kakve rezultate postižu u Porscheu i odlučuju li se strastveni ljubitelji sportskih automobila u online košaricu ubaciti 911 Turbo, ili možda pak električni Taycan?  

Sama pomisao da ćete automobil kupiti online; na neviđeno i jednim klikom miša, donedavno je bila nezamisliva. No, s ubrzanim rastom online prodaje i luksuzni proizvodi sve se češće mogu naći u online košarici. Među njima i automobili.

Kakve rezultate postižu u Porscheu i odlučuju li se strastveni ljubitelji sportskih automobila u online košaricu ubaciti 911 Turbo, ili možda pak električni Taycan?

Odgovore zna Bastian Plieninger, voditelj Odjela digitalnih proizvoda u Porsche Digitalu.

B. Plieninger  gostuje u Infinumovu Retail Talku 17. studenog u 18 sati. Uz razgovor s Tomislavom Carem, direktorom Infinuma s kojim Porsche Digital od rujna u Zagrebu zajedno posluje kroz novoosnovanu kompaniju Porsche Digital Croatia,  otkrit će kako se Porsche prilagođava novim tehnološkim trendovima i kako digitalne proizvode i usluge oblikuju prema potrebama kupaca.

Razgovor pratite online, a prijaviti se možete ovdje.

Riječ je o drugom Retail Talku u organizaciji Infinuma.  Namijenjen je svima koje zanima kako zadovoljiti potrebe kupaca kroz mogućnosti koje pružaju digitalne tehnologije.

Za sve koje pak zanima kako provesti digitalnu transformaciju, Infinum je pripremio i praktični vodič u obliku knjige „Transforming the Purchasing Experience”.

Komentirajte prvi

New Report

Close