Tri djelatnosti ‘isplivale’ kao neočekivani pobjednici američke izborne noći

Autor: Poslovni.hr , 05. studeni 2020. u 08:38
FOTO: REUTERS/Carlos Barria

Zabilježen je snažan porast potražnje koji se kretao i do trostrukog broja narudžbi u odnosu na uobičajeni promet utorkom.

Neovisno o političkim sklonostima Amerikanci su u izbornoj noći bili jedinstveni – pod stresom su konzumirali iznadprosječne količine hrane, pića i marihuane čekajući ishod američkih predsjedničkih izbora.

S odmicanjem izborne noći naglo je porasla dostava hrane i pića te prodaja alkohola i trave.

Dostavna tvrtka za alkohol Drizly izvijestila je da je u odnosu na prethodna četiri utorka potražnja porasla 68 posto. U glavnom gradu Washingtonu skočila je čak 133 posto, u New Yorku 110 posto. Nešto umjereniji bili su potrošači u Los Angelesu – porast potražnje od tek 35 posto.

U ‘demokratskim’ saveznim američkim državama u kojima posluje Drizly potražnja je skočila 75 posto u odnosu na prethodna četiri utorka, u ‘republikanskim’ saveznim državama potražnja je porasla prosječno 33 posto.

Najviše su prodavalo vino (42 posto prodaje), pa ‘žestica’ 41 posto i pivo 15 posto, objavila je ta bostonska tvrtka.

Tvrtka Eaze, koja prodaje marihuanu, imala je 17 posto porasta potražnje u Kaliforniji u usporedbi s prethodnim utorkom.

Prema trendovima koje je u utorak poslijedpodne zabilježio Google najviše se pretraživala fraza pizze, kineska hrana, sushi i meksička hrana “u blizini”.

Fraze “pržena hrana u blizini” i “prodavaonica alkohola u blizini” zabilježile su vlastiti rekord u ‘guglanju’, a jedan od komentatora upitao se kako je moguće da nakon 11 mjeseci epidemije koronavirusa još toliko ljudi to ne zna.

I picerije su zabilježile snažni porast potražnje koji se kretao i do trostrukog broja narudžbi u odnosu na uobičajeni promet utorkom.

Komentirajte prvi

New Report

Close