Jedan od najvećih svjetskih turističkih sajmova za poslovnu publiku, World Trade Market u Londonu, nakon 40 godina kontinuiranog fizičkog održavanja, ove godine bit će predstavljen publici u virtualnom obliku.
Održat će se u razdoblju od 9. do 11. studenog od 7 do 22 sata prema londonskom vremenu (GMT), kako bi se pokrile sve vremenske zone, i to kroz komunikaciju putem virtualnih platformi, konferencija, radionica i seminara. Hrvatska turistička zajednica (HTZ), koja redovito sudjeluje na sajmu u Londonu, ove godine se priključuje i virtualnom izdanju, što će ih koštati tek desetinu iznosa troška sajma da se održava fizički kao dosad.
“Sudjelovanjem na prvom virtualnom izdanju WTM-a želimo zadržati vidljivost Hrvatske kao sigurne, dobro pripremljene i kvalitetne turističke destinacije na svjetskoj turističkoj karti. Cilj nam je i zadržavanje poslovnih kontakata i odnosa s najvažnijim partnerima jer je riječ o jednom od najbitnijih svjetskih turističkih sajmova za poslovnu publiku, što potvrđuje i podatak o više od 50 različitih tematskih konferencija i događanja koje će se u virtualnom obliku održati u sklopu ovogodišnjeg WTM-a“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Troškovi HTZ-a za nastup na WTM Virtual sajmu su 300 tisuća kuna, dok trošak nastupa na WTM onsite sajmu iznosi tri milijuna kuna za 306 četvornih metara izložbenog prostora.
Nude i Premium paket
Dakle, WTM Virtual je 10 posto iznosa WTM-a onsite sajma. Uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, suizlagači koji će svoju vidljivost osigurati kroz virtualni štand HTZ-a su Adriatic Luxury Hotels, Udruženje malih i obiteljskih hotela (OMH), Croatia Airlines, Turistička zajednica grada Dubrovnika, Turistička zajednica grada Zagreba, Maistra Hospitality Group, Valamar Riviera, Perfecta Travel, Plitvička jezera i Uniline DMC.
Top tema kojom će se na ovogodišnjem izdanju sajma baviti stručnjaci iz industrije je oporavak od pandemije koja je devastirala turistički sektor u cijelom svijetu.
Tijekom sastanka WTM Virtual platforma osigurat će mogućnost dijeljenja posjetnica, dokumentacije, kao i prezentacija te ostalog sadržaja potrebnog za što bolju uspješnost sastanka.
Uz osnovni paket koji uključuje kreiranje izgleda i ponude virtualnog štanda, kao i kreiranje izgleda, a ujedno i promotivnih sadržaja dostupnih na WTM portalu, svim posjetiteljima sajma i svim posjetiteljima WTM web stranice, HTZ će svoju vidljivost pozicionirati dodatno putem Premium Deluxe paketa, koji uključuje istaknutu vidljivost na listi suizlagača, promociju putem društvenih mreža WTM-a (Facebook, Twitter, Instagram, You Tube) i bannera na web stranici WTM-a, kao i oglašavanja putem sponzorirane e-mail adrese posjetitelja.
Priroda, nautika i eno-gastro
Virtualno predstavljanje Hrvatske bit će dodatno popraćeno dijelovima jesenske promotivne kampanje “Discover The Colours of Croatia“ koja se trenutačno provodi na tržištu Velike Britanije i trajat će do sredine studenog. Time se posebno ističe naglasak na promociji turističkih proizvoda koji su u ovim tržišnim okolnostima i najtraženiji, a to su prirodne ljepote, kultura, nautika i eno-gastronomija, ističu u HTZ-u.
Ujedno, u suradnji s direktoricom predstavništva HTZ-a u Londonu Darijom Reić, dogovaraju se brojni virtualni sastanci sa našim najvažnijim partnerima na britanskom tržištu poput TUI UK, EasyJet, Ryanair.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu