Hrvatska sve snažnije grabi u razvoju svoje tehnološke industrije, a tu prednjači ICT sektor i Rimac Automobili kao jedini, ali zato globalno značajan, igrač u elektrifikacije automobilske industrije.
Kako se radi o novim industrijama, uz sve ostale izazove, jedan od najvećih problema je pronalaženje stručne i motivirane radne snage.
To je svakako jedan od glavnih razloga za sajam Job Fair Meetup koji ima cilj okupiti vrhunska tehnološka poduzeća i uspješne studente radi upoznavanja i razmjene znanja, a koji se od 19. do 23. listopada održava u Zagrebu u organizaciji Fakulteta elektrotehnike i računarstva (FER) i Kluba studenata elektrotehnike (KSET).
Prvi dan Job Fair Meetupa bio je obilježen područjima automatike, radio-komunikacija, automobilske industrije i energetike.
Premijerno događanje, kako i dolikuje, jučer je u formi radionice održala tvrtka Rimac Automobili na temu Automotive Embedded Systems u kojoj su studenti naučili više o njihovom Embedded timu, ali i okušali svoje programerske vještine.
Osim kod Rimca, “napeto” je bilo i kod Končar-KET-a na čijoj radionici su studenti naučili više o procesu digitalizacije upravljanja i nadzora elektroenergetskih postrojenja (SCADA), a imali su i priliku samostalno napraviti svoj mali programski odsječak za SCADA sustav.
Petar Lovrić iz Maxtene otkrio je detalje algoritama vojno-borbenih antena i potvrdio da se budućnost skriva u bežičnoj komunikaciji, a Ivor Marković iz zagrebačkoga Dok-Inga, tvrtke koja je hrvatski, a i šire, pionir električnih i autonomnih vozila, predstavio je razvoj strojeva za razminiranje.
Scena KSET-a ugostila je Davida Romića iz Rimac Automobila i prof. Hrvoja Pandžića s FER-a u panel raspravi na temu budućnosti električnih automobila, koja je odgovorila na neka pitanja poput:
Koliko smo daleko od toga da domet električnih automobila bude jednak ili bolji od klasičnih? Kada će brzina punjenja baterije odgovarati brzini točenja dizela u motor?
Koje tehnološke prepreke nas ograničavaju u primjeni električnih automobila na onoj razini koju želimo? Zašto su električni automobili i dalje luksuz te u kojem će trenutku konačno postati kao Renault 4 – automobil za svakoga?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu