Autoceste FBiH za Koridor 5C uzimaju kredit od EIB-a vrijedan 340 mil. eura

Autor: Poslovni.hr , 04. listopad 2020. u 21:59

Konačna odluka o zaduženju bit će donesena nakon završetka pregovora s EIB-om, s kojom će biti utvrđeni konačni uvjeti kreditnog zaduženja.

Vlada FBiH krajem prošlog tjedna podržala je inicijativu da se kreditnim zaduženjem kod Europske investicijske banke (EIB) osiguraju sredstva za izgradnju dionice autoceste Poprikuše – Medakovo na Koridoru 5C u iznosu do 340,000.000 eura. Također, prihvatila je informaciju o kreditu EIB-a, kao osnovi za vođenje pregovora.

Zaduženi su Federalno ministarstvo financija, Federalno ministarstvo prometa i komunikacija i Autoceste FBiH da u tim za pregovore o kreditu imenuju ovlaštene predstavnike, priopćeno je iz vlade FBiH.

Konačna odluka o zaduženju bit će donesena nakon završetka pregovora s EIB-om, s kojom će biti utvrđeni konačni uvjeti kreditnog zaduženja. Krajnji dužnik za kredit bit će Autoceste FBiH.

Dionica Poprikuše – Medakovo dugačka je 35 kilometara, a ukupna procijenjena vrijednost izgradnje i nadzora nad izgradnjom je 362 milijuna eura. Dionica se sastoji od dva dijela i to Medakovo – Ozimice i Ozimice – Poprikuše. Na toj trasi je i tunel dužine 1800 metara te dvostrana odmorišta Tugovo i Galovac.

Sekcija od Ozimica do Tatarbudžaka je u koridoru trase koju je prethodno usvojila lokalna zajednica. Od Tatarbudžaka trasa se spušta na područje naselja Šećin Han između koridora trase magistralne ceste i željeznice, s jedne, te korita rijeke Bosne, s druge strane. Dalje, trasa uglavnom ide tim koridorom do početka sljedeće dionice Poprikuše – Zenica sjever. Autocesta prolazi blizu naselja Varišište, Šećin Han, Brezovo Polje i završava u Golubinji. Na spoju dionica predviđena je petlja Poprikuše. Planirano je i 10 mostova dužina od 35 do 406 metara. Veći i zahtjevniji objekti projektirani su uglavnom preko korita rijeke Bosne, magistralne ceste i željezničke pruge. Trasa uključuje i četiri tunela dužina od 225 do 770 metara, te jedno odmorište.

Komentirajte prvi

New Report

Close