Putem društvenih mreža do jačih spona sa sektorima

Autor: Marija Crnjak , 28. rujan 2020. u 22:00
Foto: Ivo Čagalj / Pixsell

Prema WTO-u, a potražnja za turističkim uslugama u ruralnim područjima ove godine je izraženija nego u gradovima i velikim destinacijama.

Ministarstvo turizma i sporta aktiviralo se na društvenim mrežama, putem kojih planiraju pojačati komunikaciju sa sektorom i javnošću, kako u turizmu tako i u segmentu sporta koji je u koronakrizi također značajno nastradao. Nakon pokretanja stranica na Facebooku i Twitteru, ovih dana sprema se i pokretanje Instagrama i Linkedina, najavila nam je Ivana Crnić, glasnogovornica Ministarstva, koja i vodi projekt. “Ideja je povezati se što bolje s oba sektora i poslovnom zajednicom koja je jako aktivna i široka, otvoriti nove kanale za komunikaciju te objavu naših brojnih vijesti i servisnih informacija koje se često nemaju gdje vidjeti, od otvorenih natječaja nadalje. Također, to mogu biti kanali za promociju brojnih poslovnih aktivnosti u oba sektora, dobrih projekata, akcija, poduzetnika”, istaknula je Crnić, koja je zasad vrlo zadovoljna odzivom korisnika.

Primjerice, proteklog vikenda, povodom Svjetskog dana turizma, a koji se obilježava na temu ruralnog razvoja, Ministarstvo je objavilo poziv u kojem se traži najbolja fotografija vezana uz temu, što je samo u nedjelju privuklo 40-tak korisnika koji su poslali privatne fotografije s odmora u Hrvatskoj. Prema WTO-u, a potražnja za turističkim uslugama u ruralnim područjima ove godine je izraženija nego u gradovima i velikim destinacijama. Razlozi su većim dijelom zdravstveni, ljudi su okrenuti bližim odredištima uronjenijima u prirodu, bez velikih smještajnih kapaciteta i masovnosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close