Nakon Zdravoljubaca stigli Zumići, uče djecu o ulozi i važnosti pčela

Autor: Marta Duić , 28. kolovoz 2020. u 13:17
U trgovinama će biti dostupni sve do 28. listopada, a kupiti ih se može do 11. studenog ili do isteka zaliha

Novim programom vjernosti Konzum ističe značaj ovih kukaca za ljude i ekosustav te nužnost njihovog očuvanja za gospodarstvo i okoliš.

Nakon što je dobar dio djece u Hrvatskoj posljednje dvije godine gotovo poludio za plišanim igračkama Zdravoljupci, iz programa vjernosti jednog od vodećih domaćih trgovačkih lanaca, novi Konzumov program u prvi plan stavlja pčele.

Svjesni da jedna trećina sve hrane ovisi upravo o pčelama i njihovom oprašivanju te da su one zaslužne i za očuvanje bioraznolikosti samoniklih biljaka u prirodi, Konzum je novu kampanju usmjerio upravo na njih.

Kako ističu, kad ne bi bilo pčela i oprašivanja, mnoge police u trgovinama bile bi prazne pa tako više ne bismo mogli kupiti većinu voća i povrća, namirnice životinjskog porijekla, kavu, bademe, šećer, ulje suncokreta ili bilo koji drugi proizvod koji sadrži spomenute sastojke. Naša svakodnevica i život uvelike bi se promijenili, počevši od malih dnevnih rituala do pitanja globalnih razmjera.

Od malih nogu

Da bi dao doprinos u osvještavanju javnosti o velikoj važnosti pčela u ekosustavu te kupce svih generacija, a posebno one najmlađe, upoznao s poteškoćama koje im prijete te načinima njihovog očuvanja, Konzum je predstavio Zumiće, novi edukativni i društveno odgovorni program vjernosti u svim prodavaonicama u Hrvatskoj.

“Konzum već godinama nagrađuje vjernost svojih kupaca uspješnim programima te im omogućava kupnju ekskluzivnih i atraktivnih proizvoda, istovremeno ih nastojeći potaknuti na odgovorno ponašanje još od malih nogu. Ovaj smo put naglasak stavili na zaštitu pčela jer je njihov opstanak izuzetno važan za cjelokupnu svjetsku populaciju.

Od izuzetne je važnosti i za hrvatsku poljoprivrednu proizvodnju koju snažno podupiremo već godinama te je tako i ovaj program dio naših neprekidnih nastojanja da domaćim proizvođačima pružimo podršku kako bismo se još jače približili samodostatnosti u proizvodnji hrane.

Vjerujemo da će naši kupci prepoznati važnost cilja ovog programa te nam se pridružiti u nastojanjima da zaštitimo pčele jer tako čuvamo svijet za sebe, ali i generacije kojima ćemo ga ostaviti”, ističe Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.

Zumići su u Konzumu dostupni od 20. kolovoza do 28. listopada te kupac za svakih potrošenih 75 kuna dobiva vrećicu koja sadrži pet sličica i jednu bonus naljepnicu za album. Kao i dosadašnjih godina, kupnjom posebno označenih proizvoda moći će dobiti dodatne vrećice sa sličicama i bonus naljepnicom, a potom će za sakupljenih 10 bonus naljepnica moći kupiti plišanog Zumića po cijeni od 50 kuna sve do 11. studenog ili do isteka zaliha.

Iz Konzuma napominju kako je u proizvodnji albuma i sličica korišten papir koji je 100 posto recikliran, a plišane igračke također su izrađene od recikliranih materijala, čime se kupcima šalje poruka o čuvanju okoliša.

Djeca će o značaju pčela, osim sakupljajući sličice i naljepnice, moći učiti i kroz mobilnu aplikaciju sa zabavno-edukativnom igricom koju će besplatno moći preuzeti za operativne sustave Android i iOS.

Prvo izdanje nadmašilo odlično prvo

Podsjetimo, prve je godine u sklopu programa vjernosti Zdravoljupci više od 300.000 Konzumovih potrošača kupilo više od 570.000 Zdravoljubaca i više od 42.000 slikovnica, u prosjeku su kupovali dva Zdravoljupca. Zdravoljupci su tijekom kampanje bili i najpretraživaniji pojam na YouTubeu, a osvojili su i druge društvene mreže.

Tijekom prve kampanje 2018. zabilježen je i porast prodaje posebno označenog voća i povrća, za 10 do 15 posto u odnosu na planiranu prodaju. Uz to, rasla je i tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca u Konzumu za 40 posto.

Nastavak kampanje, Zdravoljupci 2 u tri mjeseca prošle godine je nadmašio prethodnu za 12 posto, a u kućanstvima više od 290.000 kupaca diljem Hrvatske svoj je dom pronašlo više od 640.000 plišanaca i 45.000 slikovnica Zdravoljupci 2.

Kupci su u prosjeku kupili dva Zdravoljupca, njihova tjedna potrošnja u Konzumu rasla je za 21%, a za 10% je porasla i prodaja posebno označenog voća i povrća u Konzumu.

Komentirajte prvi

New Report

Close