Poznati talijanski diskontni lanac za nastup na Hrvatskom tržištu izabrao je Zadar. Trgovina se nalazi na odličnoj lokaciji u širem centru grada, uz samu Jadransku magistralu. Dolazak Eurospina u Hrvatsku izazvao je veliku medijsku pažnju. Najavljeno otvaranje stotinu novih trgovina u Hrvatskoj u idućih osam godina neki su analitičari komentirali kao nemoguću misiju, s obzirom na relativnu zasićenost domaćeg tržišta maloprodaje, osim ako uz organski rast Eurospin neće pokušati kupiti nekog postojećeg igrača.
Sjedište tvrtke je u Veroni, a u Italiji imaju 1200 trgovina. Godine 2004. otvorili su prvu trgovinu u Sloveniji i danas ih imaju 55. Hrvatska je treća “domovina Eurospina”, kaže za Jutarnji list Petar Ninić, mladi direktor marketinga Eurospina u Hrvatskoj.
Eurospin u Hrvatskoj trenutno ima nekoliko gradilišta na kojima planira otvarati supermarkete, a u Velikoj Gorici je nedavno otvorio logistički centar vrijedan 12,5 milijuna kuna. Intenzivno tragaju za lokacijama po cijeloj Hrvatskoj. Prije preuzimanja funkcije generalnog direktora za Hrvatsku, 32-godišnji Petar Ninić radio je u Samsungu i Atlantic grupi kao brend menadžer Cedevite.
“Do kraja 2021. godine planiramo otvoriti oko 20 poslovnica u Hrvatskoj. Imat ćemo oko 500 zaposlenika. Ove godine, nakon Zadra, planiramo otvaranje još šest trgovina, u Požegi 27. kolovoza, potom u Samoboru, Velikoj Gorici, Križevcima, Zagrebu i Poreču. Datume točno još ne znam niti ih mogu komunicirati, ali će se na vrijeme znati”, najavljuje Ninić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu