U Zadru se danas otvorila prva trgovina talijanskog lanca Eurospina i dok su građani zbog toga pozitivno uzbuđeni, konkurencija je vrlo napeta. Jer, Eurospin bi trebao biti najjeftiniji na tržištu te konkurencija za sve ostale, piše RTL.
Talijanski diskonter u hrvatskoj ima velike ambicije. U narednih osam godina planira otvoriti stotinjak trgovina u svim regijama. Međutim, pitanje je koliko su ti planovi ostvarivi s obzirom na snažnu konkurenciju i zasićenost hrvatskog tržišta.
Ono što ga karakterizira jest činjenica da je to jedini lanac diskontnih trgovina u Europi koji prodaje isključivo svoje proizvode. Zapravo, u Eurospin trgovinama ne postoje klasični brendovi na koje ste navikli, već samo proizvodi koje Eurospin dobavlja putem svojih partnera i prodaje pod svojom robnom markom.
Taj integrirani model proizvodnje i distribucije Eurospina trebao bi kupcima jamčiti velike uštede. Lanac navodi istraživanje talijanske udruge potrošača Altroconsumo koja tvrdi da prosječna obitelj može uštedjeti 32.412 kuna godišnje kupnjom u Eurospinu u usporedbi s klasičnim supermarketom.
“Smatramo da je došlo vrijeme da prikažemo našu vrijednost i klijentima u Hrvatskoj. Spremni smo za razvoj novih proizvoda koji odgovaraju potrebama hrvatskog tržišta uz održavanje našeg prioriteta – jamčiti najveće moguće uštede za svaku obitelj”, navode iz Eurospina.
Cjelokupni asortiman broji oko 2500 artikala, a sastoji se od pedesetak robnih marki koje će hrvatski kupci imati prilike detaljno upoznati. No, za zainteresirane postoji online katalog.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu