Uz turizam, pandemija Covida-19 je najviše pogodila zračni promet koji u proteklim mjesecima bilježi pad operacija i za više od 90%. Aviokompanije su i bez korone zadnjih godina bile u velikoj transformaciji, prvenstvno zbog sve agresivnije i veće penetracije niskobudžetnih igrača, a sada zbog velikih gubitaka nema nacionalnog operatera kojeg ne spašava matična država. Izuzetak nija ni Croatia Airlenes (CA) koja je već godinama u svojevrsnoj transformaiji poslovanja i potrazi za strateškim partnerom.
Korona je to sve zaustavila na neodređeno, a kompanija je u petak izvijestila o 173,2 milijuna gubtika u prvom polugodištu, a što je znatno više od 89,4 milijuna gubitka u istom razdoblju lani. Iz tvrtke ističu da su u prvom polugodištu prevezli 330.935 putnika, što je 66% manje nego lani. Broj putnika u domaćem redovitom prometu je smanjen za 63%, na 83.618, u međunarodnom 66%, na 244.382 putnika.
Zrakoplovi CA obavili su 5661 let, što je 57% manje. Sruktura naleta prilagođavala se potrebama prometa te je više se koristila flota Q400, čiji je kapacitet manji od Airbusa. CA trenutačno leti iz Zagreba u 14 europskih odredišta i pet, a za kolovoz su najave da bi moglo biti otvoreno ukupno 37 destinacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu