IN2 grupa svojim najstarijim softverom stekla najveću referencu u susjedstvu dosad

Autor: Bernard Ivezić , 28. srpanj 2020. u 15:00
FOTO: Pixabay

Broj poslovnica u kojima će se koristiti rješenje IN2 grupe povećat će se za dva i pol puta. Trenutačno INsurance2 koristi 90 poslovnica.

Zagrebačka IN2 grupa upravo je sa svojim najstarijim vlastitim softverskim rješenjem INsurance2 stekla najveću referencu u Srbiji dosad. Hrvatski softveraš implementirao je INsurance2 Front Office rješenje za prodaju osiguravajućih usluga OTP osiguranja u poslovnicama Vojvođanske banke.

Riječ je o projektu koji se promatra kao pilot za spajanje OTP banke i Vojvođanske banke, kojim će nastati druga najveća komercijalna banka u Srbiji, a što je najavljeno da će krenuti u svibnju 2021. godine.

Vedran Krevatin, izvršni direktor Sektora osiguranja IN2 grupe kaže da će se uvođenjem INsurance2 Front Office rješenja u Vojvođansku banku, i to nakon spajanja s OTP bankom, broj poslovnica u kojima će se koristiti to rješenje IN2 grupe povećati za gotovo dva i pol puta.

Trenutačno INsurance2 Front Office koristi 90, a time će njihov broj porasti na 210. “Ovaj projekt je nastavak duge i iznimno kvalitetne suradnje koju IN2 i OTP Osiguranje u Srbiji imaju još od 2014. godine, i na najbolji je način utjelovio naše znanje i iskustvo kako na razvoju prodajnih aplikacija usmjerenih na olakšavanje usluge klijentu, tako i na implementaciji složenih proizvoda osiguranja Krevatin.

Vlastiti proizvodi

U 28 godina poslovanja IN2 grupa razvila je dvadesetak vlastiti softverskih proizvoda. Prvi vlastiti takav proizvod bio je INsurance2, rješenje za podršku radu osiguravajućih društava, koji je na tržištu po prvi put predstavljen 1997. godine. U to vrijeme IN2 je tek dosegao 50 zaposlenika te krenuo rasti prema njih šestotinjak.

Krevatin iz In2 grupe pojašnjava da će primjena rješenja INsurance2 Front Office u budućoj drugoj po veličini komercijalnoj banci u Srbiji omogućiti značajno lakšu i integriraniju prodaju polica životnog osiguranja u poslovnicama banke.

28

godina već posluje IN2 grupa i razvila je preko 20-ak vlastitih softvera

Dodaje da će se prodaja osiguranja moći izvesti u najkraćem roku zahvaljujući iznimno visokom stupnju automatizacije povlačenja potrebnih podataka iz sustava. Nadalje, INsurance2 omogućuje klijentima da brzo i jednostavno ugovore usluge osiguranja tijekom obavljanja drugih poslova u banci, čime uvodi osiguranje kao uslugu komplementarnu bankarskim uslugama.

Ivan Jovanović, predsjednik Izvršnog odbora OTP Osiguranja iz Srbije kaže da je za njih uvođenje rješenja IN2 grupe u poslovne procese OTP osiguranje nastavlja s digitalizacijom usluga te stvara ključan preduvjet za unaprjeđenje korisničkog iskustva i zadovoljstva naših klijenata.

“Slijedi nam izazovno integracijsko razdoblje u kojem nas očekuju pripreme za značajno povećanje broja poslovnica. To za nas predstavlja i veliki uspjeh, ali i odgovornost da našim korisnicima osiguramo brz i učinkovit pristup našim uslugama, što ćemo i postići s ovim rješenjem”, kaže Jovanović.

Vedran Krevatin iz IN2 grupe kaže da je INsurance2 iznimno otvorena arhitektura koja ima brojna sučelja za integraciju s drugim sustavima čime omogućava usluge kao što su internetska prodaja osiguranja, upravljanje dokumentima, samostalna izrada izvještaja te mogućnost interaktivne zajedničke suradnje više od tisuću korisnika.

Navodi da je jedinstveno je po tome što proizvode osiguravajućih društava definira uz pomoć šifrarnika i funkcije praćenja povijesti promjena svih dokumenata, osobe ili objekta bez promjene baze podataka ili dodatnog programiranja.

Desetak stručnjaka

Među većim projektima uvođenja INsurance2 rješenja u regiji su i implementacija u Societe Generale grupi u Hrvatskoj te zatim u Societe Generale Osiguranju preko mreže poslovnica Societe Generale banke u Srbiji.

Na implementaciji INsurance2 Front Office rješenja u Vojvođanskoj banci radio je veći tim stručnjaka iz IN2 grupe. Oni su prilagodili rješenje specifičnostima poslovanja, a u što je ugrađen gotovo četvrt stoljeća iskustva iz raznih financijskih institucija u regiji.

“Na projektu uvođenja INsurance2 Front Office rješenja u Vojvođansku banku radilo je desetak naših stručnjaka koji su svojim angažmanom dokazali da je IN2 pouzdan partner i u iznimnim okolnostima kakve su ove u kojima se zbog pandemije nalazimo”, zaključuje Krevatin iz IN2 grupe.

Komentirajte prvi

New Report

Close