„Higijenski standardi su izuzetno visoki“ upravo to zaključili su sanitarni i turistički inspektori Državnog inspektorata koji su danas iz Zadra i Biograda na Moru krenuli s koordiniranim inspekcijskim nadzorima kojima se želi utvrditi spremnost za vrhunac turističke sezone.
Sljedećih nekoliko mjeseci inspektori će nadzirati poslovanje ugostiteljskih objekata hotela, kampova te luka nautičkog turizma „marina“, kao i ugostiteljskih objekata i pružatelja usluga u turizmu koji posluju u sklopu navedenih objekata.
Glavni državni inspektor Andrija Mikulić podsjetio je kako je u lipnju ove godine Državni inspektorat po prvi puta objavio dokument „Elementi kontrole u nadzoru “ u kojem je konkretno navedeno što se nadzire. „Vjerujem kako smo ovim partnerskim pristupom doprinijeli održavanju kontinuiteta u pružanju sigurne i kvalitetne usluge svim građanima i turistima“ rekao je Mikulić i dodao kako do sada nisu uočene veće nepravilnosti što je jasan pokazatelj da su korisnici prepoznati i podržavaju novi način rada Državnog inspektorata.
Na području Republike Hrvatske posluje oko 764 hotela, 204 kampa i 61 luka nautičkog turizma. Najviše tih hotela, kampova i marina smješteno je u Dalmaciji, Primorju i Istri, a nadzorom u kojem aktivno sudjeluje više od stotinu inspektora će biti obuhvaćeni oni koji su otvoreni za turiste.
„Sanitarni inspektori detaljno kontroliraju provedbu odluka Stožera civilne zaštite i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo“ rekla je načelnica sektora sanitarne inspekcije za zdravstvenu ekologiju Katica Boban i dodala kako je „poseban naglasak tijekom ovih koordiniranih nadzora stavljen na kontrolu zdravstvene ispravnosti bazenskih voda te sanitarno – tehničkih i higijenskih uvjeta bazenskih kupališta i tuševa kao i koncentracija rezidualnog klora u vodi za ljudsku potrošnju“.
Istovremeno, turistički inspektori nadziru legalitet i ispunjavanje zakonskih obveza propisanih uvjetima za vrstu i kategoriju objekta što podrazumijeva, kako je rekla Iva Dunatov, voditeljica ispostave Zadar Državnog inspektorata, isticanje vrste i kategorije ugostiteljskog objekata, posebnog standarda i oznake kvalitete, radnog vremena, kućnog reda, cijena, normativna i sl.
„Prevencija, edukacija i partnerski odnos to je ono što nam je cilj, a zakonska legislativa je propisala gdje je to primjenjivo“ zaključio je Mikulić.
Prve, preliminarne rezultate ovih koordiniranih nadzora očekuju se kroz nekoliko dana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu