Najuspješniji Kickstarter projekt iz Hrvatske unazad dvije godine

Autor: Bernard Ivezić , 13. srpanj 2020. u 16:00
Albert Gajšak/GORAN STANZL/PIXSELL

Po brzini prikupljanja sredstava kampanja za “CircuitMess STEM Box” već je nadmašila najbolju kampanju iz 2018.

Nova, treća kampanja grupnog financiranja Alberta Gajšaka i njegova startupa CircuitMessa na putu je da postane najuspješnija hrvatska Kickstarter kampanja u dvije godine.

Po brzini prikupljanja sredstava kampanja za “CircuitMess STEM Box” već je nadmašila najbolju kampanju iz 2018. i najveću unazad dvije godine, kad je također CircuitMess prikupljao sredstva za prvi hrvatski DIY mobitel MAKERphone, koji je od 2154 podržavatelja prikupio 324.453 dolara ili više od 2,1 milijun kuna.

CircuitMess STEM Box, prva hardverska pretplata u Hrvatskoj prikupila je u sedam sati 20.000, a u sedam dana više od 100.000 dolara. Sad je već nadomak 150.000 dolara ili 10 puta više nego ga je Gajšak inicijalno tražio. U kampanju se dosad uključilo oko 700 podržavatelja iz cijelog svijeta.

“Prva smo hardverska pretplata za STEM i znao sam da će među DIY glasovnim asistentom, DIY DJ miksetom, DIY samovozećim automobilom, DIY pametnim satom i drugim proizvodima biti onih koji su interesantni ljudima, ali sam sretan jer je ovo potvrda da je koncept našeg novog proizvoda uistinu tržišno dobar”, kaže Gajšak.

Dodaje da je 2020. izvanserijska godina i da su svi preplašeni, razmišljaju o otkazima i smanjivanjima. Za CircuitMess kaže, pak, da nikad nije više prodavao. Kad je došla korona prihod je pao 80%, radili su mahom preko distributera, koji su zbog straha narudžbe odgodili.

“Potražnja nije nestala već je korona promijenila pravila igre i stoga smo igru promijenili i mi te smo umjesto preko distributera počeli prodavati izravno web trgovinama”, kaže Gajšak. Neki od najvećih kanala prodaje trenutačno su im Amazon i eBay.

Amerikanci su ih dosad dobro pratili, no u posljednje su vrijeme, pretpostavlja zbog korone i političkih nemira, smanjili narudžbe.

“Malo manje naručuju, a u Kickstarter kampanji sudjeluju 30% manje nego prije. Budući da nam je ovo zasad rekordna kampanja po rastu vidljivo je da smo to uspjeli nadoknaditi i sretan sam što smo je pokrenuli”, zaključuje Gajšak.

Komentirajte prvi

New Report

Close