‘Slijede ozbiljni izazovi, ali u Podravki neće biti otpuštanja i rezanja plaća’

Autor: Darko Bičak , 02. srpanj 2020. u 22:00
Foto: Marko Jurinec/PIXSELL

Drugi dio godine donijet će i promjenu navika potrošača i pad potrošnje u određenih prehrambenih proizvoda, svjesni su u Podravki.

Korona kriza je proteklih mjeseci mnoge sektore gospodarstva gurnula u ozbiljnje probleme, ili čak na rub egzstencije, no ima i onih koji su se dobro snašli.

To se dijelom odnosi i na sektor prehrane i poljoprivrede, a jedna od reprezantativnih predstavnica sektora je Podravka. U Koprivnici nam kažu da u Podravki nije bilo lockdowna, radili su punom parom, a sve kako bi odgovorili povećanim zahtjevima i narudžbama na domaćem i inozemnom tržištu.

“Najveći teret iznijeli su naši radnici u proizvodnim i proizvodno logističkim cjelinama u kojima je u to vrijeme rad bio organiziran u tri smjene kako bi se opskrba tržišta odvijala bez zastoja. Za zaposlene u službama za koje je to moguće organizirali smo rad od kuće, dok su zaposlenici službi koji nemaju mogućnost rada od kuće bili angažirani u pomoći i podršci onim u proizvodnim pogonima”, kažu.

Dragocjene vještine

“Poslovni procesi funkcionirali su nam besprijekorno jer se posao obavljao odgovorno i u rokovima. Rad od kuće ubrzao je i unaprije

3000

kuna iznos je uvećanog regresa zaposlenicima Podravke, a u dobit će i 1000 kuna za angažman u krizi
io korporativnu primjenu novih digitalnih komunikacijskih alata u svakodnevnom radu što je omogućilo kontinuitet komunikacije i stabilnost odvijanja poslovnih procesa u izvanrednim okolnostima. Ovo iskustvo i nove stečene digitalne vještine sigurno će svima nama biti korisno u budućem razdoblju i vezano uz sve moguće izazove koji nas očekuju”, ističu u Podravki.

Unatoč izazovima uslijed pandemije, posebice tijekom ožujka, prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom tromjesečju 2020. porasli su za 211,3 milijuna kuna odnosno 20,8% te je ostvarena neto dobit od 91 milijun kuna, 13,5% više u odnosu na 2019.

 

“Travanj je donio prvi negativni utjecaj na prihode na određenim tržištima, što je bilo i očekivano s obzirom da su se zalihe ‘prelile’ na trgovce i kućanstva, odnosno krajnje potrošače. Međutim, gledajući u cjelini prvo polugodište, Podravka je poslovala uspješno i ima razloga za zadovoljstvo.

Druga polovica godine sigurno nosi brojne izazove za proizvođače, među kojima su i promjena navika potrošača i pad potrošnje u određenim kategorijama prehrambenih proizvoda. Izazov je i pad u turizmu, koji će itekako utjecati na potrošnju u zadnjem kvartalu”, kažu u Podravki. Zbog svega ovoga u Podravki ne razmišljaju o smanjivanju plaća, ili radne snage već rade na dodatnom nagrađivanju zaposlenika.

“Dodatno smo unaprijedili materijalni status zaposlenika isplatom uvećanog regresa do visine maksimalnog neoporezivog iznosa od 3000 kuna neto. U srpnju ćemo isplatiti radnicima i tisuću kuna neto jednokratne nagrade u znak zahvale za njihov doprinos ostvarenim rezultatima kompanije te izniman angažman uslijed epidemije koronavirusa.

Podravka kontinuirano nagrađuje svoje zaposlenike za doprinos rastu i razvoju kompanije te pojačani radni učinak. Tako su u ožujku ove godine radnici u proizvodno logističkim cjelinama te direktno povezanim službama nagrađeni s tisuću kuna neto za rad u tri smjene”, ističu u Podravki.

Po radniku lani 11.000 kn

Naglašavaju da su lani isplatitli prosječno 11.000 kuna po radniku raznih dodataka na plaću.

“Zahvaljujući vrijednom radu naših zaposlenika uspjeli smo pravovremeno i uspješno odgovoriti na izazove u proteklom razdoblju. Prvo tromjesečje završili smo sa značajnim rastom prihoda i profitabilnosti, a pozitivan rezultat uspjeli smo zadržati i u drugom kvartalu unatoč negativnim utjecajima Covida-19 na naše poslovanje“, istaknuo je Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke.

Komentirajte prvi

New Report

Close