Kako mislite, bazen je prodan?! Bila sam tu prije 45 minuta, imali ste ih četiri! – bila je reakcija nevjerice gospođe koju su novinari Glasa Slavonije u subotu poslijepodne zatekli u jednoj velikoj trgovini na odjelu gdje su se kućni bazeni proteklog vikenda prodavali kao da sutra ne postoji. Ljeto bez “Kopike” i strah od COVID-a učinili su svoje – Osječani će, čini se, ljeto provesti kupajući se u svojim dvorištima.
I to, sasvim sigurno, ne u lavorima, nego u respektabilnim “napuhancima”, koji su ove sezone u svim trgovinama gdje su dio asortimana – vruća roba.
“Prodaja je na početku sezone krenula odlično i prodavali smo puno bazena velikih dimenzija (od 3,05 m do 6,10 m), takvih smo prodali 200 samo u početku sezone. Potražnja za bazenima velikih dimenzija ove je godine jako velika. Nakon toga je zbog vremena bila mala stagnacija u prodaji, ali sada s visokim temperaturama prodaja jako raste i prodaju se bazeni svih dimenzija, kao i sav popratni ljetni asortiman koji nudimo u našim prodajnim centrima. Proteklog je vikenda prodaja bazena i svih dodataka za ljeto bila odlična, a najprodavaniji artikli bili su Intexovi modeli Easy Set svih dimenzija. No, bez obzira na to koliko prodali, roba se kod nas konstantno naručuje i uvijek je nešto u dolasku, tako da sa zalihom nemamo problema. S 2. srpnja izlazi novi katalog i od toga su datuma cijeli Intexov asortiman i kemija za održavanje bazena i sniženi!” kažu iz Pevexa.
Porast prodaje kućnih bazena bilježe i u Vinkopromu, u čijoj je osječkoj poslovnici također već danima velika potražnja za tim artiklom.
“Mjesec lipanj i povišene temperature zraka svake godine razlog su za kupnju bazena na napuhavanje ili sklopivih PVC bazena. Ove godine, u odnosu prema prošloj, 2019., imamo znatan porast potražnje i prodaje bazena i opreme za bazene. Najveća je potražnja za PVC bazenima promjera do tri metra. Pokazali su se praktičnima i jednostavnima za postavljanje, održavanje, ne iziskuju velike količine vode, a djeci i odraslima pružaju izvrsnu zabavu. Povećana je i prodaja opreme poput pokrivača bazena, pumpi za filtriranje, filtara za pumpe, ali i oprema za mini dječje dvorišne igraonice poput: trampolina, montažnih ljuljački, pješčanika, tobogana i slično. Možemo pretpostaviti da je razlog tomu globalna situacija s koronavirusom te da se ljudi ipak najsigurnije osjećaju kod kuće, odnosno da su svijest i odgovornost u ovoj situaciji, posebno kada su djeca u pitanju, na visokoj razini”, kaže pak voditelj marketinga Vinkoproma Marijan Lamešić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu