Kozmetički div osnažuje veze s klanom Kardashian za 200 milijuna dolara

Autor: Tomislav Pili , 29. lipanj 2020. u 10:45
FOTO: REUTERS/Danny Moloshok -/File Photo

Međutim, činjenica da je Coty sada kupio manjinski udjel upućuje na oprezniji pristup nego prilikom ulaska u vlasništvo kompanije Kylie Jenner što se pripisuje problemima s Cotyjevom zaduženošću i utjecaju pandemije koronavirusa na globalno gospodarstvo.

Proizvođač kozmetike Coty u čijem je portfelju poznata linija Max Factor kupuje petinu udjela u kozmetičkoj liniji Kim Kardashian West pod nazivom KKW za 200 milijuna dolara, tvrde upućeni izvori Financial Timesa. Time je Coty dodatno osnažio veze s klanom Kardashian s obzirom da je prošle godine kupio 51 posto udjela u kompaniji njezine mlađe sestre Kylie Jenner.

Kim Kardashian West osnovala je liniju KKW prije samo tri godine, a Cotyjev ulazak u vlasništvo liniju vrednuje na milijardu dolara. To je nešto manje od kompanije Kylie Jenner koja je akvizicoj vrednovana na 1,2 milijarde dolara. Koliko KKW zarađuje za sada nije poznato. Analitičari smatraju kako ova transakcija pokazuje da kozmetička industrija smatra kako je klan Kardashian – lansiran pod svjetla reflektora 2007. kroz istoimeni reallity show – još uvijek relevantan među kupcima. Naime, Kim Kardashian West ima 177 milijuna pratitelja na Instagramu, a Kylie Jenner njih 182 milijuna.

Međutim, činjenica da je Coty sada kupio manjinski udjel upućuje na oprezniji pristup nego prilikom ulaska u vlasništvo kompanije Kylie Jenner što se pripisuje problemima s Cotyjevom zaduženošću i utjecaju pandemije koronavirusa na globalno gospodarstvo. Kupnja udjela u KKW-u posljednji je pokušaj u nizu većinskog dioničara, kompanije JAB Holding u vlasništvu obitelji Reimann, da revitalizara gubitaško poslovanje Cotyja. Samo tijekom ove godine Cotyjeve dionice izgubile su 62 posto vrijednosti. Naime, s ovom kupnjom Coty usvaja model izravne internetske prodaje, uparene s agresivnim marketingom putem Instagrama. Takav pristup prakticiralo je nekoliko novih igrača na kozmetičkoj sceni koji su pritom ugrozili velike kompanije poput L’Oreala i Estee Lauder.

Komentirajte prvi

New Report

Close