U kontejnerski terminal AGCT-a u Rijeci ulaže se 98 milijuna kuna

Autor: Darko Bičak , 18. lipanj 2020. u 22:00
U okviru projekta unapređenja infrastrukture u luci produbit će se morsko dno/NEL PAVLE-TIĆ/PIX

Produbljenjem dodatnih 100 me Kostrenskog pristaništa najveći brodovi koji danas stižu u Rijeku mogu maksimalno iskoristiti količine tereta bez ograničenja.

U Rijeci je jučer potpisan gotovo 100 milijuna kuna vrijedan ugovor za izvođenje radova u okviru projekta “Unaprjeđenje infrastrukture u luci Rijeka – produbljenje južnog veza AGCT”.

Ugovor obuhvaća radove produbljenja morskog dna u duljini od 100 metara uz obalni zid južnog veza čime će se izjednačiti dubina mora u dužini od 428 m operativne obale Kostrensko pristanište na kontejnerskom terminalu Brajdica kojim upravljaju Jadranska vrata d.d. (AGCT).

Kako je tom prilikom istaknuo Emmanuel Papagiannakis, izvršni direktor AGCT-a, produbljenje Kostrenskog pristaništa kontejnerskog terminala na Brajdici je presudno je za poslovanje AGCT-a budući da posljednjih godina svjedočimo porastu veličine kontejnerskih brodova koji pristaju u riječkoj luci.

“Postojećih 328 m Kostrenskog pristaništa ograničava količinu kontejnera dostupnih za rukovanje na kontejnerskim brodovima, čime im se umanjuje raspoloživi kapacitet te smanjuje iskoristivost.

Produbljenjem dodatnih 100 me Kostrenskog pristaništa najveći brodovi koji danas stižu u Rijeku mogu maksimalno iskoristiti količine tereta bez ograničenja”, kazao je Papagiannakis.

Već prije je proširen kapacitet željeznice u Rijeci, a u tijeku je još jedan CEF projekt produbljenja cijelom duljinom od 430 metara Kostrenskog pristaništa na dubinu od 16,5 m, čime bi se mogli prihvatiti i najveći brodovi.

Sam ugovor, vrijedan 98 mil. kuna, su potpisali Denis Vukorepa, ravnatelj Lučke uprave Rijeka i Orianna Boscolo Contadin, Članica Uprave izvođača radova, tvrtke Nuova.

Komentirajte prvi

New Report

Close