Osjeti, okusi, upoznaj, tri su ključne poruke nove digitalne platforme Slavonia.travel na kojoj se po prvi put na jednom mjestu turistima predstavlja cijela Slavonija.
Novu komunikacijsku strategiju na temelju Strateškog marketinškog plana Slavonije koji je napravio Institut za turizam, u suradnji s turističkim zajednicama pet slavonskih županija osmislila je agencija S.T.A.R. Digital, a projekt je u cijelosti osmišljen u koronavirus lockdownu.
Prvo na domaće tržište
Kako su na predstavljanju u Zagrebu u petak istaknuli suradnici na projektu, cilj platforme je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica, i to predstavlja početnu točku za buduću promociju na globalnom tržištu.
Za početak, Slavonija će se već ovih dana u kampanji na društvenim mrežama predstavljati domaćim gostima, koji već čine oko 90 posto turističkog prometa u Slavoniji, koja svojim sadržajima ima velik potencijal za turistički promet, pogotovo u današnjim okolnostima.
“Slavonija je pravi izbor za sve one koji žele putovati u vremenima u kojima se vodi računa o budžetu i još se uvijek pazi na socijalnu distancu, no s druge stane želi se uživati u slobodi koju putovanja pružaju.
Nova platforma potencijalnom gostu pruža ključne informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati.
Kao klaster proteklih godina zajednički provodimo promotivne aktivnosti, no u digitalno vrijeme ova je komunikacijska platforma iznimno važno mjesto za inspiraciju za putovanje i informaciju o destinaciji Slavonija”, istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.
Platforma je temeljena na novom Strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je s jedne stane obuhvatio homogen i cjelovit prostor, dok s druge svaka od pet županija ima svoje specifičnosti.
Zajednički nazivnik, dvije dimenzije
“Znamo da turistički proizvod ne poznaje administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik”, istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam te se osvrnula na turističke trendove.
Traži se zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno, turistički nepotrošeno i iskreno, a vezano uz aktualnu situaciju važna je sigurnost i odredišta bez gužvi. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu ‘in’ i savršeno odgovaraju na te zahtjeve.
“Slavonia.Travel ima dvije dimenzije, destinacijsku i proizvodnu, a arhitektura i dizajn su jednostavni, pa se korisnici bez problema kreću po svim sadržajima i segmentima weba. Platforma ne zamjenjuje postojeće web stranice županijskih turističkih zajednica, primarna funkcija joj je pozitivan utjecaj na prve tri faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju, inspiracija, razmatranje, odabir destinacije. A za daljnje korake na tom putu, putovanje, itinerer…, korisnik i dalje koristi postojeće web stranice”, ističe Hrabren Suknaić, direktor S.T.A.R. Digitala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu