Na hrvatsko tržište namještaja ovog svibnja ušala je češka tražilica namještaja Favi, koji djeluje na tržištima u Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj i Poljskoj, s više od 1700 trgovina na jednom mjestu.
Kako tvrde u objavi, ambicija im je u Hrvatskoj postići iste rezultate kao i u ostalim zemljama u kojima je Favi popularan. Trenutačno se na stranicama Favi.hr može naći roba trgovina Meblo, Namještaj.hr, vidaXL, 4Home, te nekih manjih, specijaliziranih trgovina kojima je to platforma za promociju i vidljivost.
“U Hrvatskoj Favi teži dosegnuti partnere koji će dobiti mogućnost da povećaju svoju prodaju. Partnerske trgovine će se spojiti s kupcima na jednom mjestu i tako stvoriti najveći i najpregledniji katalog namještaja i dekoracija u Hrvatskoj”, najavljuju u Faviju. Ističu kako ih dnevno posjete desetine tisuća kupaca.
“Biti na Faviju znači biti viđen, više novih posjetitelja web shopa i naravno više prodaje. Uključivanje i administracija web shopa je vrlo jednostavna i ne predstavlja velike troškove, trgovci plaćaju samo za ostvarene klikove, koji dovedu posjetitelje na njihov web shop”, pojašnjavaju u kompaniji koja je nastala iz potrebe samih osnivača.
“Kad smo uređivali vlastiti dom, nedostajalo nam je jedno mjesto na kojem bismo mogli ugodno birati namještaj i dekoracije svih prodavača. Primijetili smo da je u SAD-u popularna web stranica Houzz.com. Željeli smo sličan koncept uvesti u Češku, a ubuduće i u druge europske zemlje”, kaže Jan Zajíc, jedan od osnivača Favija. Tvrtka je osnovana u Češkoj 2015. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu