Vinari i potrošači online se direktno povezuju na diWine Marketu

Autor: Marta Duić , 21. svibanj 2020. u 21:59
Irena Lučić uime Vinoljubaca je pokrenula virtualnu vinsku tržnicu na Facebooku/JULIO FRANGEN

Reakcije potrošača su dobre, no vrlo malo znaju o zadovoljstvu kupovinom jer grupa nije posrednik pri kupnji, već izravno spaja vinare i potrošače

Budući da je turistički sektor u Hrvatskoj izuzetno pogođen pandemijom koronavirusa pa su ‘nastradali’ i vinari čiji plasman najviše ovisi o turizmu i ugostiteljstvu, pokrenuta je online vinska tržnica- diWine Market by Vinoljupci.

“Gotovo preko noći ostali su bez 70-95% tržišta pa smo im odlučili pomoči. Kreirali smo vinsku tržnicu na Facebooku. Online tržnice postojale su i prije, ali sad su baš niknule, naročito za poljoprivredne proizvode”, objašnjava pokretačica Irena Lučić.

Kako kaže, specifičnost diWine Marketa je što se fokusira isključivo na vino, a potrudili su se kreirati i standardizirani obrazac ponude, kako bi kupcima olakšali pretragu i osigurali sve informacije o cijenama, porijeklu vina te dostavi.

“Grupa trenutačno okuplja više od 40 vinara i taj broj raste dnevno, a ukupno je oko 1200 članova. Sve vinare iz naše baze podataka, njih više od 1500, zvali smo da se priključe”, kaže Lučić. Reakcije potrošača su, dodaje, dobre, no vrlo malo znaju o zadovoljstvu kupovinom jer grupa nije posrednik pri kupnji, već izravno spaja vinare i potrošače.

“Odsustvo negativnih komentara daje nam naslutiti da su isporučena vina dobra i da su kupci zadovoljni. Vinari su zahvalni na inicijativi. Neki su nas zvali da provjere je li uistinu sve besplatno. Mali problem je što se ne usude informaciju o grupi podijeliti s kolegama-vinarima, misleći da će tako smanjiti konkurenciju. No, što je veća ponuda u grupi, ona će biti zanimljivija potrošačima”, napominje Lučić.

Kako kaže, teško je predvidjeti kakva će biti budućnost ove virtualne vinske tržnice, zbog činjenice da je vino proizvod koji ljudi vole kušati prije kupnje, što je ovako nemoguće.

“Vjerujem je da grupa važna i da će nastaviti živjeti zbog izravnog kontakta vinara i potrošača, pri čemu kupci mogu dobiti sve potrebne informacije o vinu, savjete za sljubljivanje s hranom, upute za posluživanje i sl. dok vinari mogu dobiti koristan feedback o zadovoljstvu svojih kupaca”, poručuje Irena Lučić.

Komentirajte prvi

New Report

Close