Slovenska autoinudstrija bez daljnje pomoći države neće preživjeti. Čelnici slovenskog automobilskog sektora žele financiranje čekanja na posao i honorarni rad, javlja portal SEEbiz.
Zbog pandemije koronavirusa slovenska automobilska industrija našla se u najgoroj krizi do sada, upozorava Slovenski automobilski klaster.
Oni pozivaju vladu da prošire mjere iz postojeća dva paketa pomoći ili uvede jednake nove. “Ako to ne uradite, moglo bi doći do velikih otpuštanja ili čak stečaja”, upozoravaju.
Prema riječima Radovana Bolka, predsjednik Uprave Kolektor Grupe, slovenska automobilska industrija pretrpjela je 60-postotni pad proizvodnje u travnju i 50-postotni pad u svibnju. Ne očekuju oporavak u lipnju, a još je prerano za prognozu za srpanj.
Prvi otkazi već su najavljeni. Renault, vlasnik Revoza iz Novog Mesta, otkazat će noćnu smjenu u tvornici, te će tako bez posla ostati nešto više od 400 radnika od ukupno 3200.
Kako je Renault naveo u izjavi, primijenit će se tzv. meke mjere: otpustit će agencijske radnike, a smanjuje se i broj zaposlenih kroz prijevremenu mirovinu. Treća, noćna smjena bit će potpuno ukinuta, a dvije dnevne nastavit će s proizvodnjom automobila punim kapacitetom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu