HPB klijentima u krizi olakšava podmirivanje financijskih obveza uključujući kredite, minuse…

Autor: Poslovni.hr/Hina , 31. ožujak 2020. u 16:35
Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Za podnošenje zahtjeva nužno je unaprijed pripremiti inicijalni set podataka: ime i prezime, datum rođenja, OIB, broj kredita za koji se traži neka od mjera pomoći, odabrana mjera pomoći, e-mail adresa i telefon za kontakt.

Zbog aktualne krize s koronavirusom, Hrvatska poštanska banka (HPB) omogućit će svojim klijentima – građanima i poslovnim subjektima, reguliranje financijskih obveza u idućim mjesecima, izvijestili su u utorak iz HPB-a.

HPB je naime klijentima koji nisu u mogućnosti redovito podmirivati financijske obveze zbog efekata pandemije koronavirusa omogućila produljenje roka otplate kreditnih zaduženja uz smanjenje mjesečnih anuiteta, moratorij na otplatu glavnice kreditnih zaduženja uz mjesečno podmirivanje kamate, pri čemu se klijentima odobrava adekvatno produljenje ugovorenog roka otplate te moratorij na otplatu ukupnog zaduženja s podmirenjem kamate po isteku.

Ujedno, banka poziva sve klijente koji mogu podmirivati svoje financijske obveze da to čine redovito, bez apliciranja za mjere pomoći, budući da su namijenjene najteže pogođenim građanima.

Pravo na realizaciju mjera pomoći mogu ostvariti građani koji su bili uredni u podmirenju obveza prema banci na dan 31. prosinca 2019. godine i rade kod poslodavca čije je poslovanje ili ostvarivanje prihoda već pogođeno pandemijom koronavirusa, potom onima koji rade kod poslodavca čije će poslovanje biti pogođeno pandemijom koronavirusom (očekivani prihodi za 2020., uključujući novonastale okolnosti niži od planiranih prihoda za 2020.) ili su izgubili su radno mjesto kod poslodavca čije je poslovanje pogođeno pandemijom koronavirusa.

Uz to, HPB ima i dodatne mjere pomoći, pa će limite po prešutnim prekoračenjima tekućih računa građana zadržati na istim iznosima i onim klijentima kojima bi prekoračenja istekla ili bila ukinuta u iduća tri mjeseca.

Nadalje, u iduća tri mjeseca HPB će zaustaviti slanje opomena, kao i prestati obračunavati zateznu kamatu svim klijentima po kreditima od 1. travnja do 30. lipnja 2020. godine.

Banka poziva klijente da svoje zahtjeve za mjerama pomoći prvenstveno upućuju putem e-maila mjerepomoci.stanovnistvo@hpb.hr., a u slučaju da zahtjev nisu u mogućnosti uputiti e-mailom, klijentima su na raspolaganju djelatnici HPB Kontakt centra na broju 0800 472 472 .

Za podnošenje zahtjeva nužno je unaprijed pripremiti inicijalni set podataka: ime i prezime, datum rođenja, OIB, broj kredita za koji se traži neka od mjera pomoći, odabrana mjera pomoći, e-mail adresa i telefon za kontakt.

Kada je riječ o pomoći poslovnim subjektima, HPB neće obračunavati zatezne kamate po kreditno-garantnim i platno-prometnim proizvodima svim klijentima – poslovnim subjektima u razdoblju od 1. travnja do 30. lipnja 2020. godine.

Poslovnim subjektima koji nisu u mogućnosti podmirivati financijske obveze zbog efekata spomenute pandemije banka će omogućiti moratorij na otplatu ukupnog kreditnog zaduženja bez podmirivanja glavnice i kamate na minimalan rok od tri mjeseca od ugovaranja te reprogram kreditnih zaduženja.

Pravo na realizaciju mjera pomoći mogu ostvariti poslovni subjekti koji su bili uredni u podmirenju obveza prema banci na dan 31. prosinca 2019. godine, odnosno ako im je poslovanje ili ostvarivanje prihoda već pogođeno pandemijom koronavirusa (realiziran pad prihoda u ožujku 2020. u odnosu na ožujak 2019.).

Pomoć mogu tražiti i tvrtke koje procjenjuju da će im poslovanje ili ostvarivanje prihoda biti pogođeno pandemijom koronavirusa tj. ako će im očekivani prihodi za 2020., uključujući novonastale okolnosti, bit niži od planiranih prihoda za 2020.

HPB poziva klijente – poslovne subjekte da službene zahtjeve za mjere pomoći upućuju putem servisa Financijske agencije (Fina) koja je osigurala jednostavan postupak registracije putem svoje internetske stranice na poveznici: https://www.fina.hr/-/poziv-za-podnošenje-inicijalnih-zahtjeva-na-finaportal-mjere.

Sve zahtjeve klijenata zaprimljene prije stavljanja servisa Fine u funkciju, HPB će uzeti u obradu i klijente će kontaktirati voditelji poslovnog odnosa HPB-a. Danom stavljanja servisa Fine u funkciju, banka će u obradu uzimati samo one zahtjeve koje klijenti upute putem navedenog servisa, navodi se u priopćenju HPB-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close