Najtraženiji artikl nije toalet papir nego ovaj proizvod, prodaja eksplodirala 290%

Autor: Ivan Tominac , 23. ožujak 2020. u 14:00
Prema istraživanja Gfk Hrvatska, u tri tjedna je u 20 milijuna košarica potrošeno 300 milijuna kuna više / GORAN KOVAČIĆ/PIXSELL

Najviše su trošili stariji od 45 godina, a oni najviše prihodovne moći napravili su i najveće zalihe.

Pandemija koronavirusa u Hrvatskoj znatno je utjecala na naše životne navike, a posljedično tome i kupovne navike dobile su drugačiji predznak.

U posljednjih nekoliko tjedana, koliko traje situacija sa širenjem bolesti, kupovina nekih namirnica i kućnih potrepština dobila je na značaju.

Kako bismo razumjeli promjene u navikama kupaca kojima svjedočimo posljednjih tjedana, iz Gfk Hrvatska usporedili su 20 milijuna košarica kupljenih u razdoblju od 24. veljače do 15. ožujka 2020. s tri usporediva tjedna u prošloj godini.

Hrvati su tako ove godine u tom periodu potrošili 300 milijuna kuna više, a kupovina se iz mjera predostrožnosti prebacila na online kanale koji su bilježili rast od 51 posto.

Od namirnica smo pritom najviše kupovali sol, čija je prodaja rasla 290 posto, a brašno, kvasac i WC papir, koji su se ustalili kao sinonim ‘korona šopinga’, ipak nisu toliko zastupljeni.

Više od njih kupovala su se smrznuta gotova jela, delikatesne gotove salate, konzervirano meso, cideri, a od WC papira kupovala su se čak više i žestoka pića te vino.

U prva tri tjedna korona šopinga vino i žestoka alkoholna pića rastu većom stopom rasta u odnosu na rast kategorije sapuna. Za razliku od njih najveći vrijednosni pad zabilježile su riblje delikatese i depilatori.

Najviše su trošili stariji od 45 godina, a oni najviše prihodovne moći napravili su i najveće zalihe. Razlike su osim prisutne i po regijama, u masovnoj kupovini prednjačili su Zagrepčani, Slavonci, Istrani i Primorci, dok je u Središnjoj Hrvatskoj i Dalmaciji ovaj ‘trend’ manje izražen.

Komentirajte prvi

New Report

Close