Mona nakon Beograda želi otvoriti hotel 
i u Hrvatskoj

Autor: Lucija Špiljak , 12. ožujak 2020. u 09:40
Mona Hotel Management 
u četiri hotela i apartmanima u Srbiji i Crnoj Gori zapošljava 350 osoba, Foto: PD

Tomislav Momirović, čelnik Mona Hotel Managementa, najavljuje širenje.

Krajem veljače ove godine na Dorćolu, u srcu Beograda, svečano je otvoren hotel Mona Plaza. Riječ je o investiciji vrijednoj 30 milijuna eura i hotelu koji se sastoji od 170 soba i apartmana, devet konferencijskih sala od kojih je najveća kapaciteta za 400 ljudi, Šonda restorana i gastro bara u zgradi prve srpske tvornice čokolade, te wellness i fitness centra u 500 četvornih metara.

Gosti će u navedenim sadržajima moći uživati s početkom proljeća. Inače, Mona Hotel Managament posluje od 1989. kao regionalni brend unutar istoimene tvrtke, a danas u četiri hotela u Srbiji i apartmanu u Crnoj Gori zapošljavaju oko 350 ljudi.

Ulaganje u ljude

“Najbolje se snalazimo na domaćem terenu, ljudi nas prepoznaju i ne sumnjam da će najviše gostiju dolaziti upravo s tog tržišta”, rekao je u razgovoru za Poslovni dnevnik Tomislav Momirović, predsjednik Upravnog odbora Mona Hotel Managementa. U novootvorenoj Mona Plazi trenutno je 120 zaposlenih, a Momirović očekuje da će se taj broj povećati na 160 s pozicioniranjem hotela i širenjem poslovanja. “Većinom je riječ o lokalcima, ali imamo i radnike iz susjednih zemalja. Beograd je administrativno središte u kojem ne postoji klasična sezona tako da broj zaposlenih mora biti konstantan”, navodi naš sugovornik.

Monina strategija usmjerena je, kaže, na ulaganje u ljude kojima nastoje omogućiti ugodno radno okruženje uz stabilne uvjete. Zahvaljujući takvoj politici tvrtke dosad, kaže, nisu imali problema s odlascima ljudi, s čime je suočena cijela regija. No, s obzirom na izazove u cijeloj svjetskoj ekonomiji s pojavom koronavirusa, što se pogotovo odrazilo na turizam, i u Moni su brojne stvari pale u drugi plan, pa tako i pitanje radne snage.

Prije pola godine krenuli su i u poslovnu suradnju s Hrvatskom pa su tako u zagrebačkoj Ilici otvorili prvu trgovinu svog modnog brenda Mona. Zadovoljni su reakcijama ljudi i dobrim rezultatima već u prvim mjesecima poslovanja, a kako je najavio Momirović, za 4-5 godina planiraju otvoriti i hotel na Hrvatskom primorju.

Hrvatsku smatra turističkom silom s, kako kaže, najljepšim morem na svijetu, a kaže da se i Srbija polako i sigurno etablira kao turistička destinacija. Šestu godinu zaredom bilježe rast broja turista za oko 15 posto godišnje.

“Beograd je prepoznat kao grad koji nudi zanimljiva iskustva što nam olakšava komunikaciju na tržištima. Puno hotela je otvoreno u posljednjih nekoliko godina, prisutni su vodeći hotelski lanci i mislim da vrijeme radi za nas.

Srbija je danas najotvorenija zemlja u Europi. Kada ovo kažem, mnogi se nasmiju, ali kada istaknem da samo u Srbiju možete iz Kine, Indije, zemalja EU, Indonezije, SAD, Rusije, Turske ući bez vize, onda shvate što sam želio reći”, ističe Momirović

Podrška privatnom sektoru

Poslovna klima u Srbiji se, kaže, popravila otkad su provedene mjere fiskalne konsolidacije. “Ključna poduzeća kao što su Željezara, Naftna industrija, RTB Bor su privatizirana i više ne predstavljaju opasnost za državni proračun. Bankarski sektor stabilno posluje posljednjih godina i visoka cijena po kojoj se obavljaju kupovine banaka govori o atraktivnosti ove gospodarske grane. Rast BDP-a stabilan je već nekoliko godina, prošle godine iznosio je više od četiri posto i bio je najveći u regiji. Smjer je stabilan već dugi niz godina uz simboličnu inflaciju.

Dakle, ovo je dobro vrijeme ako izuzmemo utjecaj koronavirusa. Svi vučemo hipoteku uvriježenog mišljenja naslijeđenog iz vremena socijalizma da su ljudi u privatnom sektoru ‘neki sumnjivi tipovi’, ali čini mi se da se i to polako mijenja te da svi shvaćaju da je privatni sektor jedina perspektiva u gospodarstvu”, smatra naš sugovornik.

Komentirajte prvi

New Report

Close