Američki prehrambeni div PepsiCo u srijedu je priopćio kako će kupiti Rockstar Energy Drink za 3,85 milijardi dolara, što je najveći ulaz te američke kompanije na tržište energetskih pića na kojem se veći konkurent Coca-Cola brzo širi.
Pepsi je s brendovima Mountain Dew Kickstart i Mountain Dew Game Fuel već prisutan na tržištu energetskih pića ali u manjoj mjeri nego Coca-Cola. Rockstar već distribuiraju na nekim tržištima.
Coca-Cola pak ima udio u Monster Beverageu a početkom godine u SAD-u je predstavila vlastita energetska pića, koja su u Europi puštena u prodaju nekoliko mjeseci ranije.
Rockstar je osnovan 2001. godine u Las Vegasu i u marketingu se oslanja na sponzorstva sportskih i glazbenih festivala.
U Pepsiju procjenjuju da akvizicija neće utjecati na njihove prihode ni na dobit po dionici u 2020. godini.
Globalnim tržištem energetskih pića dominira austrijski Red Bull, napominje Reuters.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu