Nakon Volkswagena svoj logo mijenja još jedan njemački proizvođač automobila.
Sa svakom novom generacijom mušterija, BMW mijenja svoj vizualni indentitet.
Takvom modernizacijom žele se približiti mlađoj klijenteli koja je odrasla u digitalnom dobu. Stari crni prsten je uklonjen po prvi put, a novi logo simbolizira mobilnost i užitak u vožnji, rekao je Jens Thiemer, viši potpredsjednik u BMW-u.
Novi BMW-ov logotip zadržao je isti oblik, ali njegov dizajn ima novi pristup. Sredina još uvijek ima plavu i bijelu boju bavarske države. Font je nešto drugačije oblikovan, a vanjski prsten sada ima ravan dizajn u bijeloj boji, dok neki gradijenti popunjavaju ostatak logotipa.
Paralelno s glavnim logom bit će modernizirani i logotipi M odjela, kao i električne verzije s logotipom “i”.
Svima je zajednički dvodimenzionalni pristup, koji po njihovom mišljenju izgleda puno modernije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu