Koronavirus ih ‘zatočio’ kod kuće, skočio broj preuzimanja mobilnih igara i obrazovnih aplikacija

Autor: Tomislav Pili , 20. veljača 2020. u 11:16
Foto: Getty Images

Prihod od videoigara u Kini je tijekom blagdana lunarne Nove godine porastao za 12 posto.

S obzirom da je epidemija koronavirusa “zatočila” desetke milijuna Kineza u njihovim domovima, u toj je zemlji primjetno skočio broj preuzimanja mobilnih igara i obrazovnih aplikacija. Kako podatke tvrtke AppAnnie prenosi Financial Times, u Appleovoj trgovini aplikacijama zabilježeno je više od 222 milijuna preuzimanja na području Kine nakon 2. veljače. Prosječni tjedni broj preuzimanja tijekom prva dva tjedna ovog mjeseca skočio je za 40 posto u odnosu na prosjek cijele 2019. godine, pokazuju statistike. Podaci o rastu broja preuzimanja igara vremenski se poklapaju s izbijanjem epidemije koja je do sada uzela više od 2000 života. Inače, proteklih je godina bilo uobičajeno da broj preuzimanja videoigara snažno padne nakon lunarne Nove godine.

Prihod od videoigara u Kini je tijekom blagdana lunarne Nove godine porastao za 12 posto, što je svakako solidan poticaj globalnoj industriji videoigara vrijednoj 150 milijardi dolara. Osim igara, primjetan je skok broja preuzimanja obrazovnih aplikacija, dvostruko više u odnosu na prosjek cijele prošle godine. Analitičari to tumače činjenicom da su škole u mnogim kineskim gradovima i dalje zatvorene. Valja naglasiti kako su se ranije prognoze o ovogodišnjem rastu prodaje mobitela u Kini već pozitivno odrazile na cijene dionica tamošnjih internetskih kompanija. Tako je vrijednost dionica Tencenta, najvećeg kineskog pružatelja videoigara, na najvišoj razini u 20 mjeseci. Tržišna kapitalizacija kompanije sada je iznad 500 milijardi dolara.

Komentirajte prvi

New Report

Close