Zagreb bi trebao razmotriti kako bolje napuniti svoje hotelske sobe, ali i kako privući globalne hotelske brendove, sudeći po podacima o zauzeću i prihodu zagrebačkih hotela koje je za konferenciju Adria Hotel Forum u utorak pripremila kuća STR.
Zagreb je lani imao pad zauzeća soba od 5,8%, dosegnuvši 70%, prosječna cijena sobe bila je 723 kune, a za 6,6% pao ie prihod po raspoloživoj sobi (RevPar), u iznosu od prosječnih 507 kuna.
Sudionici investicijske konferencije slažu se, međutim, da je predsjedanje Hrvatske Vijećem EU prilika za zagrebačke hotele, što su pokazali rezultati za siječanj o rastu RevPara za 20 posto. I Zagreb i Hrvatska imaju i dalje malo hotela koji posluju pod globalnim brendom, upozorio je Siniša Topalović iz Horwath HTL.
Kad su u pitanju projekti u razvoju, Ljubljana uvodi 5 brendova, Priština i Tirana njih 4, a u Zagreb stiže samo Novotel. Kad su novi hotelski projekti u gradovima regije u pitanju, najviše ih se očekuje u Ljubljani, najmanje u Zagrebu.
James Chappell, globalni direktor Horwatha ističe da cijela regija ima ogroman investicijski potencijal, u vremenu u kojem je jako puno novca na raspolaganju ulagačima, uključujući one koji se od trgovine okreću turizmu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu