Konferencija o upravljanju odnosa s kupcima

Autor: Darko Bičak , 26. ožujak 2007. u 06:30

U zagrebačkom hotelu Antunović održat će se 18. i 19. travnja konferencija o upravljanju odnosa s kupcima – Customer Relationship Management 2007. U doba sve veće konkurentnosti, objašnjavaju organizatori, usmjerenost na korisnike predstavlja osnovu svake uspješne tvrtke. Pitanja koje si tvrtke postavljaju je kako taj odnos ostvariti i kako ga održavati. Upravljanje odnosa s korisnicima – CRM vrlo je široko područje i njegove granice je teško definirati. Ono mora biti dio poslovne strategije i baš zbog toga ovo područje dobiva jednu vrlo široku dimenziju. Odluku o CRM projektima u pravilu donosi uprava, suočena sa zahtjevima unaprjeđenja konkurentnosti, s jedne strane, i neizvjesnošću velikog projekta i skupim proračunima, s druge strane. Pridobiti korisnika, voditi dugotrajni odnos i sačuvati ga, poslovni su imperativ! Ovogodišnja konferencija predstavit će upravljanje odnosa s korisnicima kao poslovnu strategiju, ali i kao sredstvo diferencijacije koje daje stratešku prednost onima koji se odvaže razmišljati na CRM način. Od keynote speakera organizatori posebno izdvajaju Shari Swan, bivšu direktoricu globalnog marketinga za Mexx International, i Reebok International, koja je osnovala Streative Branding u Amsterdamu 2003. godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close