Maketa novog zagrebačkog rotora postavljena je ovog tjedna u auli zgrade Gradske uprave, a da bi je montirali, morali su je donijeti u dijelovima. A sastavljalo ju je – 15 ljudi, dok ju je izrađivalo njih osmero, piše Večernji list.
– Velika je 1,70 x 2,5 metara i ima više od tristo kilograma. Prvo je stolar postavio stol, potom smo mi složili dio po dio makete, a sve je na kraju zaštitio staklar. Nismo brojili od koliko se točno dijelova sastoji, ali samo autića ima 140 komada. Sve smo radili sami “od nule”, pa čak i figurice ljudi, njih dvadesetak, koji čekaju tramvaj – govori Antun Urbić – Backo, direktor tvrtke Link EOP d.o.o., koja je posao izrade makete rotora dobila na javnom natječaju.
Uz ovu veliku trebaju izraditi još dvije manje, koje će biti prijenosne, a one bi trebale biti gotove, kaže Urbić, tijekom veljače. Ovaj maketar u glavnom je gradu poznat kao začetnik Backo Mini Expressa, muzeja vlakića u kojem stoji najveća maketa željeznice u ovom dijelu Europe, a s godinama je postao atrakcija za turiste. Tri makete koje je Grad Zagreb naručio koštat će 227.500 kuna. Dignule su one popriličnu prašinu prije tri mjeseca, kad je ugovor između Grada i Link EOP-a sklopljen pa su posao mnogi opisali kao “rasipanje novca”.
No iz gradske uprave objašnjavaju da je to uobičajena praksa kod projekata financiranih iz Europske unije, a Grad je “kao korisnik bespovratnih sredstava dužan osigurati njegovu vidljivost i promidžbu”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.A maketa je potrebna zbog?
Btw. mogli su to dati učenicima iz recimo neke obrtničke, škole, stolarima da se poigraju i plate školi :))
Uključite se u raspravu