Facebook je izvijestio da mu je dobit u 2019. godini pala, prvi puta u najmanje pet godina, zbog skandala s kršenjem privatnosti korisnika i manjkave kontrole problematičnih sadržaja.
Kompanija je 2019. zaključila s neto dobiti od 18,4 milijardi dolara, 16 posto manjom nego u godini ranije, prenosi BBC. Ukupni su prihodi skočili za četvrtinu, na 70 milijardi dolara, poduprti kontinuirano snažnim rastom prihoda od oglašavanja, za 27 posto.
Još je veći skok iskazala stavka troškova, za 51 posto, na 46,7 milijardi dolara. Valja naglasiti kako je objavljeni rast prihoda najsporiji za četvrto tromjesečje u povijesti kompanije što sugerira da je prošlo vrijeme astronomskog rasta najveće društvene mreže.
Facebook je u srijedu izvijestio i da su u prosincu njegove platforme u prosjeku bilježile 2,26 milijardi aktivnih korisnika dnevno, 11 posto više nego u godini ranije. Samo Facebook imao je u prosjeku 1,7 milijardi aktivnih korisnika dnevno, devet posto više nego u godini ranije.
U srijedu je kompanija objavila i da je pristala platiti 550 milijuna dolara u sklopu nagodbe u pravnom sporu u SAD-u oko upotrebe fotografija za razvoj tehnologije prepoznavanja lica. Mark Zuckerberg očekuje da će kompanija i dalje biti u žiži pozornosti zbog zagovaranja ciljanog oglašavanja i enkripcije.
"Moj cilj za sljedeće desetljeće nije da se svidim ljudima već da me razumiju", kazao je.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu