U britanskom dnevnom listu The Times pojavila se vijest o tome da nova britanska vlada na čelu s Borisom Johnsonom pokušava ostvariti taktičku prednost u pregovorima s Europskom unijom oko Brexita, prenosi Revija HAK.
Naime, Britanci žele uvesti ozbiljne carinske tarife na europsku robu i to čak 30 posto na neke vrste francuskih sireva i 10 posto na njemačke automobile.
Dio je to novih trgovinskih pregovora s većinom važnih partnera Velike Britanije. Vlada napominje da su joj u prvoj rundi pregovora najvažniji Japan, SAD, Australija i Novi Zeland.
U ovom taktiziranju ne spominje se Europska unija, ali Johnson i njegovi suradnici i sami znaju da će im to biti najveći izazov.
Puno je tvornica automobila na britanskom tlu, u autoindustriji rade deseci tisuća ljudi, a između EU i Velike Britanije svakodnevno se odvija živa trgovinska razmjena koja ne uključuje samo gotova vozila nego i motore, autodijelove…
Velika Britanije planira izaći iz Europske unije 31. siječnja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.@Antonijo, upravo u kini njemački automobili imaju najveći pad prodaje, ćini mi se ćak 9% a s obzirom koliko je to Golemo tržište, predmeti pad se može nazvati elementarna nepogoda za njemačku auto industriju
već dugo se šuška da je nešto trulo u njemačkom auto sektoru a i kako ne bi bilo, osim što su definitivno PREskupi, ćim kupiš njemačko vozilo ispadne da si kupio stari auto jer svake dvije godine redizajniraju modele i daj sada izdvoji npr. 400K za auto koji za 6 mj postaje stari model…
Nijemci bi s trebali fokusirati na prodaju Kini kojoj raste srednji stalež i zaboraviti ohole britance. A to isto vrijedi i za cijelu EU a ne samo Njemačku.
Uključite se u raspravu