Nakon neslužbenih informacija portal Zagrebancija objavio je 'kako se špekulira, povratna karta za žičaru bit će 50 kuna'.
Potražio je i komentare građana od kojih veliki broj smatra da je to preskupo.
“Mislim da je to previše. Prvo, cijena izgradnje žičare je preskupa, a sada bi Zagrepčani, osim što subvencioniraju gradnju, trebali plaćati i skupu kartu. Mislim da bi cijena trebala biti jednaka kao za tramvaj jer, ako je cilj smanjiti promet automobilima na Sljeme i povećati broj posjetitelja, onda bi cijena karte za žičaru trebala biti popularna, a ne neka koja će demotivirati ljude da dolaze gore”, komentirao je jedan građanin.
“Po meni je to prevelika cijena kad uzmemo u obzir koliko građani Grada Zagreba izdvajaju za sam porez i prirez, a i sam standard u Hrvatskoj. Mislim da bi nekakvih 10 kuna bilo prihvatljivije za svaki džep”, dodaje sugrađanka.
“Mislim da je to puno, 30 kuna bi bilo taman”, tvrdi treći s kojim se slažu i ostali prolaznici koje smo zatekli protekloga vikenda na zagrebačkoj špici.
“50 kuna je malo previše. Trebala bi biti maksimalno 25 do 30 kuna.”
“Previše, 30-ak kuna bi bilo u redu jer bi se onda koristila, a 50 kuna je mnogima previše.”
“Svi mi to financiramo pa je 50 kuna previše. Trebalo bi biti 20 kuna.”
Cijena vožnje starom žičarom bila je 11 kuna u jednom smjeru, a najsličnija žičara novoj zagrebačkoj je ona na mariborskom Pohorju gdje povratna vožnja iznosi 6 eura s tim da je cijena umanjena za djecu, studente i umirovljenike. S druge strane, vožnja sarajevskom žičarom na Trebević plaća se 20 KM, odnosno 80 kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kad već spominješ prosječnu cijenu ukomponiraj i prosjek primanja kod njih naprema našem prosjeku.
Svatko može provjeriti na internetu koliko košta vožnja ovakvim žičarama u Sloveniji, Austriji, Italiji …. Povratna karta u prosjeku nije ispod 16€!
Nije ništa skupo.. kad se krčki most naplaćuje vec 50g može i žičara.. a preko mosta se samo provozate, ovdje je ipak potrebno više održavanja , struja, a uhljeba da ne govorim
Previše je ….zar hoće da vrate uloženo odmah za 1 god.
Uključite se u raspravu