Autobusnima FlixBusa je lani prevezeno 1,4 milijuna Hrvata i njihovih gostiju, a što je rast od 79% u odnosu na 2018. kad je ta brojka bila 780 tisuća putnika.
Naime, kako doznajemo iz FlixBusa, ovaj najveći europski autobusni prijevoznički sustav je u 2019. u Europi, i manjim dijelom u SAD-u, prevezao 62 milijuna putnika, a što je 37% više nego u godini ranije.
FlixMobility mreža, koja osim autobusa obuhvaća i vlakove, obuhvaća 2500 destinacija diljem 30 zemalja.
U većini zemalja se radi o prijevozu FlixBusom, no u Njemačkoj i Švedskoj je to i FlixTrain dok je krajem 2019. u Francuskoj lansiran i FlixCar. André Schwämmlein, osnivač i CEO FlixMobility grupe, istaknuo je da su u samo sedam godina uspjeli postati najveći globalni autobusni prijevoznik s više od 400.000 dnevnih veza.
Hrvatska i CEE S regija kojoj pripadaju još Slovenija, BiH te Srbija također bilježe snažan rast i razvoj u 2019. kroz otvaranje novih međunarodnih linija.
Tako je početkom 2019. otvorena veza s Mostarom i Međugorjem, dok je u studenom 2019. Sarajevo povezano s Budimpeštom, Pragom i Bratislavom.
Te godine u srpnju otvoreno je tržište u Srbiji te je Beograd povezan sa Zagrebom, Ljubljanom i Budimpeštom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu