FlixBus u Hrvatskoj rastao 79% na 1,4 milijuna putnika

Autor: Darko Bičak , 10. siječanj 2020. u 05:12
Foto: Davor Javorovic/PIXSELL

Tvrtka se širi na vlakove i aute.

Autobusnima FlixBusa je lani prevezeno 1,4 milijuna Hrvata i njihovih gostiju, a što je rast od 79% u odnosu na 2018. kad je ta brojka bila 780 tisuća putnika.

Naime, kako doznajemo iz FlixBusa, ovaj najveći europski autobusni prijevoznički sustav je u 2019. u Europi, i manjim dijelom u SAD-u, prevezao 62 milijuna putnika, a što je 37% više nego u godini ranije.

FlixMobility mreža, koja osim autobusa obuhvaća i vlakove, obuhvaća 2500 destinacija diljem 30 zemalja.

U većini zemalja se radi o prijevozu FlixBusom, no u Njemačkoj i Švedskoj je to i FlixTrain dok je krajem 2019. u Francuskoj lansiran i FlixCar. André Schwämmlein, osnivač i CEO FlixMobility grupe, istaknuo je da su u samo sedam godina uspjeli postati najveći globalni autobusni prijevoznik s više od 400.000 dnevnih veza. 

Hrvatska i CEE S regija kojoj pripadaju još Slovenija, BiH te Srbija također bilježe snažan rast i razvoj u 2019. kroz otvaranje novih međunarodnih linija.

Tako je početkom 2019. otvorena veza s Mostarom i Međugorjem, dok je u studenom 2019. Sarajevo povezano s Budimpeštom, Pragom i Bratislavom.

Te godine u srpnju otvoreno je tržište u Srbiji te je Beograd povezan sa Zagrebom, Ljubljanom i Budimpeštom.

Komentirajte prvi

New Report

Close