Grabar-Kitarović potrošila 3,6 puta više od Milanovića

Autor: Marija Crnjak , 30. prosinac 2019. u 22:00
Drugi krug predsjedničkih izbora je 5. siječnja/J. REGOVIĆ/PIX

Svaki kandidat koji uđe u drugi krug smije potrošiti 9,6 mil. kuna.

Do 27. prosinca Zoran Milanović na izbornu je promidžbu potrošio 1,5 milijuna kuna, a Kolinda Grabar-Kitarović 5,4 milijuna, pokazuju izvješća na stranicama Državnog izbornog povjerenstva.

Svakom od predsjedničkih kandidata koji su ušli u drugi izborni krug, zakon dopušta da na promidžbu potroše po 9,6 milijuna kuna.

Prema izvješćima, Grabar-Kitarović je za medijsko oglašavanje s popustom platila 2,5 milijuna kuna, a popust iznosi oko 450 tisuća kuna.

Milanović je za medijsko oglašavanje s popustom platio 12.400 kuna, a dobio je popust od 3500 kuna. Grabar-Kitarović je od 347 donatora dobila 2,3 milijuna kuna, a Milanović od njih 50 ukupno 813 tisuća kuna.

Najveću donaciju, maksimalno mogućih 200.000 kuna, Grabar-Kitarović dobila je od Lane Karlovačke tiskare, po 10.000 su joj donirali ministar vanjskih poslova Goran Grlić Radman, šef HDZ-ova saborskog kluba Branko Bačić,  zastupnik Ivan Domagoj Milošević.

Komentirajte prvi

New Report

Close