Atlantic Grupa je, u skladu s korporativnom strategijom izlaska iz manjih i non-core biznisa, prodala distribuciju bidona kao osnovnu djelatnost tvrtke Bionatura Bidon Vode d.o.o., zadržavajući brend Kala i ukupno poslovanje vezano uz punionicu vode, objavili su iz kompanije na Zagrebačkoj burzi.
Bionaturu Bidon Vode d.o.o. je kupio Dario Šimić, vlasnik brenda Aquaviva, kojoj se ovo strateški dobro uklapa s postojećim poslovanjem.
Kako je poznato, proces dezinvestiranja non-core djelatnosti započet prije dvije godine izlaskom iz sportske i aktivne prehrane, nastavljen je prodajom segmenta kozmetike i proizvoda za osobnu njegu te dodataka prehrani. "Kompanija istovremeno usmjerava snažan fokus na područja koja predstavljaju ključne generatore rasta (hrana i piće te ljekarničko poslovanje) i temelj transformacije za budućnost, a to uključuje i ciljanu internacionalizaciju s brendovima koji su dokazali međunarodni potencijal te razvoj distribucije kao važne poluge rasta poslovanja, kao i spajanja i preuzimanja", kažu iz Atlantica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu