Biznis model obitelji Jakopić: isključivo autohtono

Autor: Marta Duić , 15. prosinac 2019. u 10:34
Chef International Business hotela Hrvoje Nakić s Branimirom JakopićemPD

U vinariji i restoranu Trebotz imperativ su međimurske sorte i namirnice.

Vinarija Jakopić predstavila je ovih dana u zagrebačkom hotelu International Business etikete sorti pušipel, graševina, rajnski rizling, sauvignon, silvanac zeleni i muškat žuti. Ova obiteljska vinarija ima 88.000 loza koje obuhvaćaju šest bijelih i tri crne sorte. Uz vinski biznis vlasnici su je i poznatog međimurskog restorana Trebotz u kojem uz lokalne specijalitete plasiraju i veći dio proizvedenog vina. Trenutno oba biznisa zapošljavaju 20 ljudi.

sve u krugu 15 kilometara

“Naš restoran drži do autohtonosti i držimo se regionalne priče. U ponudi imamo isključivo međimurska vina, namirnice nabavljamo u krugu 15 km oko nas i maksimalno držimo do prirode. Sve ono što je jestivo u prirodi to je kod nas u ponudi restorana, a tjesteninu, deserte, kruh, priloge, sladolede i slično radimo sami ručno. Imamo svoja tri velika vrta gdje uzgajamo povrće i iz kojih radimo zimnicu za potrebe restorana, a naš domaći rad prepoznaju i naši gosti i struka te smo za taj rad i kvalitetu osvojili drugo mjesto u Hrvatskoj u kategoriji tradicionalnih restorana”, objašnjava vinar Branimir Jakopić.

ništa bez ulaganja

Gosti u restoran Trebotz i vinariju stižu iz cijele Hrvatske, ali i susjednih zemalja Slovenije, Mađarske i Austrije, a navrate nekad i Nijemci te Englezi. Da se u vinariji Jakopić rade ozbiljna vina potvrđuju rezultati s najprestižnijih natjecanja. Posljednje tri godine, vina Jakopić nagrađena su s jednom platinastom, zlatnom i dvije srebrne medalje na ocjenjivanju vina Decanter World Wine Awards.

“Trenutno se ulaže u mehanizaciju i opremu mjera iz mjere 4.1.1 i to u iznosu od 2.900.000 kuna, a u pripremi nam je i vinska omotnica za izgradnju podruma u vrijednosti 6.800.000 kuna. Od ukupne proizvodnje trenutno deset posto ode u izvoz i to sorte pušipel, graševina i rose, a glavna su nam tržišta Francuska i Kina”, pohvalio se Jakopić i poručio kako u ugostiteljskom i vinskom biznisu nema uspjeha bez konstantnih ulaganja.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Dobra,besplatna,reklama!

New Report

Close