Gotovim proizvodima ušli u naše vodeće hotele, mogli bi i u njemačke škole

Autor: Marta Duić , 09. prosinac 2019. u 11:12
Dan Virag s većinskim vlasnikom Fluxusa Zoranom Suzanićem/Robert Anić/PIXSELL

U asortimanu Fluxusa su i salate, koje su na gastro pultevima Interspara, a odnedavno i Konzuma.

Tvrtka Fluxus već se pet godina bavi proizvodnjom gotovih i polugotovih jela, uglavnom za HoReCa sektor.

Kako objašnjava Dan Virag, partner u Fluxusu, tvrtka su koja se specijalizirala u HoReCa segmentu jer on zaslužuje posebnog dobavljača i kvalitetu. "Poanta je bila da tržište na kojem se nalazi puno nekvalificirane radne snage dobije proizvode kakve treba. Odmakom godina i novih tehnologija smrznuto je prestalo biti tabu tema, a zahvaljujući današnjoj tehnologiji smrzavanja i činjenici da je proizvod jednostavan za pripremu, brzo smo našli put do kupaca", kaže Virag. 

Pogon u Rakitju
Pogon im se nalazi u Rakitju, a zadnja investicija bile su Cannolove linije iz Italije koje su prepoznate kao najbolje u svijetu za proizvodnju perkarskih proizvoda u koje su uložili milijun i pol kuna. Kako napominje Virag, iako se ne bave pekarstvom, imali su potrebu za tim linijama kako bi mogli raditi proizvode poput empanada, spring rolica i soparnika. 

Počeli su s asortimanom od desetak proizvoda, a danas ih je oko 80. Virag se pohvalio kako su njihove creperolls palačinke prepoznate od strane svih vodećih hotelskih lanaca u Hrvatskoj. Izrađuju ih u 15 okusa, pizze imaju u tri verzije – zamrznutu, predpečenu koja je gotova za 75 sekundi i pizze koje su namijenjene za konvektomate. "Mnogi hoteli su pokušali pripremiti pizzu u konvektomatu, ali nije ispadala dobro. U suradnji s našim tehnolozima razvili smo i osmislili tijesto koje je postojano za takav način primjene.

 

Virag

Na području Rijeke planiramo distributivni centar za tu regiju.

Novitet u ponudi su i peći za pizzu koje proizvodi naša sestrinska tvrtka. Ove godine smo razvili velik broj novih proizvoda, od gastro peciva, tortilja, raznih quicheva, empanada. Od kuhara saznajemo što im treba i što tržište traži", objašnjava Virag. Maloprodaju nemaju, a  kaže da ni ne žele dominantno biti na policama trgovačkih lanaca. Čak 80 posto njihovih kupaca su hoteli, a 20 posto kreće se od cateringa, restorana do beach barova. Počeli su s nekoliko kupaca, a danas surađuju s gotovo svim najvećim hotelskim kompanijama u Hrvatskoj poput Maistre, Valamara, Plave lagune…

Provjereni dobavljači
Nabava sirovina za proizvode isključivo je lokalnog karaktera, a u poslovanju su fokusirani na hotelske lance.  "Radimo s provjerenim dobavljačima i hrvatskim namirnicama, a imamo mrežu od dvadesetak stalnih dobavljača. Najviše proizvodimo za potrebe sezone, najuspješniji smo u Istri, ali radimo od Savudrije do Dubrovika po cijeloj obali dok kontinent radimo u zimskom periodu s probranim kupcima", kaže Virag. 

Uz polugotove, gotove i zamrznute proizvode, u asortimanu su i gotove salate, svježe i rinfuzne koje su na gastro pultevima trgovačkih lanaca, i to Interspara, a odnedavno i Konzuma.  Virag otkriva i planove za franšizu Fasty odnosno proizvode iz fast food asortimana. Taj brend planiraju razviti u suradnji s partnerima ili u vlastitom aranžmanu te otvoriti lokale po određenim punkotovima u Hrvatskoj.

Nova tržišta
Imaju deset zaposlenika, a tijekom ljeta se taj broj udvostruči. Tijekom zimskih mjeseci proizvode dobar dio toga što njihovim kupcima treba za ljetnu sezonu te su jedna od rijetkih malih tvrtki koja ima zaokruženo poslovanje i uslugu za klijente-od proizvodnje, prodaje do dostave jer su uložili i u vlastiti vozni park.

"U pregovorima smo s njemačkim dobavljačem koji želi ponuditi naše pizze u školama, a sljedeće godine planiramo marketinški iskorak prema tržištima Slovenije, Austrije i Njemačke. U planu je i investiciji na riječkom području gdje želimo otvoriti komoru s proizvodima i mali distributivni centar za tu regiju", zaključuje Virag.

Komentirajte prvi

New Report

Close