„Svi znaju da su Nijemci bez ikakve dvojbe majstori u inženjerstvu. To je jedan od razloga zašto smo za lokaciju naše Gigafactory Europe izabrali Njemačku", rekao je Musk na ceremoniji dodjele nagrada za automobile u Njemačkoj.
"Berlin rocks", kazao je Musk, dodajući da će u Berlinu osnovati inženjerski i dizajnerski centar, "jer je umjetnost u Berlinu među najboljima u svijetu".
Prema pisanju AutoExpressa, dodatni je motiv za odabir Njemačke izlazak Britanije iz Europske unije.
"Zbog (neizvjesnosti) koju stvara brexit bilo je previše rizično za lokaciju odabrati Veliku Britaniju", kazao je Musk za AutoExpress.
Njemačka se našla u fokusu zbog sve veće sklonosti europskih kupaca električnim automobilima, napominje BBC.
U sljedećim godinama najveće će se tvornice električnih automobila graditi u Njemačkoj, Francuskoj, Španjolskoj i Italiji, pokazuju analize u sektoru.
BBC napominje i da bi do 2023. godine prema najavama u Europi trebalo biti izgrađeno ili bi trebalo početi s radom 16 velikih tvornica za sastavljanje litij-ionskih baterija.
Tesla će u pogonu u blizini berlinske zračne luke proizvoditi baterije, osovine i vozila, počevši s nešto jeftinijim terencem Model Y. Ranije su najavili da namjeravaju početi s proizvodnjom u Europi 2021. godine.
Tvrtka već gradi Gigafactory u Šangaju u kojem će proizvoditi Model 3 i Model Y.
Ulagači su još uvijek suzdržani prema američkom proizvođaču električnih automobila budući da iz godine u godinu posluje s gubitkom. Dobra je vijest stigla u posljednja dva tromjesečja 2018. kada su zabilježili pozitivan poslovni rezultat, navodi BBC.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu