Europske kompanije L’Oreal i Nestlé najveći su dobitnici kineske potrošačke groznice tijekom Dana samaca. Podaci Alibabe pokazuju da je 11. studenog u sklopu najveće svjetske internetske rasprodaje ostvaren promet od rekordnih 268,4 milijarde juana, odnosno 38,4 milijarde dolara.
To je šest puta veća prodaja nego tijekom lanjskog “Crnog petka” u Americi. Alibaba je jučer objavio da je 299 robnih marki ostvarilo prodaju višu od 100 milijuna juana (14,3 milijuna dolara), a među njima je proizvođač mobitela Huawei i Apple, zatim francuske kompanije iz segmenta luksuzne robe LVMH i Givenchy, proizvođači kućanskih aparata Dyson i Philips te proizvođači sportske opreme Nike i Under Armour.
No, dodaci prehrani bili su posebno popularni među kupcima, kao i kozmetika i preparati za njegu lica. Unatoč impresivnim brojkama, poput potrošnje od milijardu dolara već nakon 68 sekundi od početka rasprodaje, činjenica je da je rast ukupnog prometa ove godine iznosio 26 posto. To je najsporiji rast otkako je Dan samaca započeo 2009. godine. Podsjetimo, stope rasta potrošnje u sklopu toga potrošačkog festivala u padu su od 2014. godine.
Ipak, ostvarena stopa iznad je očekivanja analitičara. Citic Securities predviđao je rast između 20 i 25 posto dok su analitičari Daiwe računali na 23 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu