Lidl Hrvatska prvi je trgovački lanac u Hrvatskoj koji je predstavio izvještaj održivosti, nazvao ga je ‘Na putu prema sutra’. Izvještaj je obuhvatio ključne teme, od zaštite okoliša i energetske učinkovitosti do društvenog angažmana i inicijativa do brige o zaposlenicima.
Izvještaj o održivosti Lidl će izdavati svake dvije godine. “Surađujemo s više od 200 domaćih dobavljača među kojima je 60 manjih OPG-ova čime podupiremo lokalno gospodarstvo i jačamo male proizvođače, a svi naši dobavljači voća i povrća imaju certfikat Global G.A.P.
Intenzivno radimo i na smanjenju štetnih utjecaja na okoliš, a cilj nam je do 2025. smanjiti upotrebu plastike u ambalažama naše privatne robne marke za 20%.
Čak 90% otpada nastalog u našim procesima iskoristimo kao daljnje sirovine”, kaže Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu