Zagrebački restoran Vinodol formirao je Vinodolovu tržnicu, točnije okupljanje domaćih OPG-ova i tvrtki čije namirnice su na tjednom i à la carte jelovniku restorana. Kako ističu organizatori, cilj je bio pokazati snagu i organiziranost sustava koji zapošljava 97 ljudi u servisu i kuhinji, a unutar restorana nalaze se i mesnica, pripremnica za povrće te slastičarnica u kojoj se uz kolače rade tjestenine i kruh. Predstavljeni su mliječni proizvodi OPG-a Pećnik, paški sirevi ovčja skuta OPG-a Oštarić, pršutana Smjeli, dimljene dagnje, morske šparoge, motar i vina iz podmorja tvrtke Adriatic shell, povrće i začini malih farmi koje distribuira tvrtka Farmeraj, meso i mesne prerađevine mesnice Kanurić, vinarija i uljara Škegro, tartufi tvrtke Gir, mesne prerađevine tvrtke Buretić Bregi, sirana Latus te OPG Lenac koja se bavi uzgojem Romanovske ovce.
“Mi doslovno ne možemo pratiti potražnju, lani smo proizveli 200 tegli ukiseljenog motara, ove godine 500 i sve su otišle, a motar šaljemo čak i u Nizozemsku i Italiju. Doslovno cijelu proizvodnju bez problema plasiramo kroz ugostiteljstvo, a u našem vinskom podrumu pod morem leži 15.000 boca. Surađujem s više od 100 vinarija iz 13 država, a pod morem nam uz vino odležavaju i pive i pjenušci”, pohvalio se Marko Dušević iz tvrtke Adriatic Shell. v
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu