Unatoč padu cijena na telekomunikacijskom tržištu od 4 posto u razdoblju od 2015. do 2018. godine, Hrvatski telekom je u prvoj polovici ove godine rastao u ključnim segmentima u fiksnim i mobilnim komunikacijama, TV-u kao i IT-u te vidimo tri područja u kojima to možemo nastaviti i dalje, naglasio je predsjednik uprave operatera Kostas Nebis.
Govoreći na mini-investicijskoj konferenciji, koju je u petak u Šibeniku HT organizirao za predstavnike medija, čelnik kompanije naglasio je da budući rast itekako vidi u temeljnom poslovanju.
"Govorim o prostoru za rast u fiksnom i mobilnom biznisu, TV-u kao i u ICT-u", kaže Nebis.
Pojašnjava da još uvijek imaju korisnike koji koriste samo dio njihovih usluga. Primjerice, ne koriste konkretno mobilni brzi internet ili fiksni brzi internet ili pak ne koriste TV usluge od HT-a. Nebis kaže da tu vidi prostor da to unaprijedi.
Dodaje da drugi pokretač rasta prihoda kompanije vidi u realnoj potrebi korisnika koja već postoji na tržištu. HT je tako u Šibeniku objavio da mu je porast podatkovnog prometa u prvom tjednu kolovoza iznosio 78 posto. Godinu prije, u istom razdoblju, taj je porast bio svega 46 posto, što ukazuje da potreba za brzim internetom ne samo da je prisutna već se i povećava.
"U tom smislu želimo poboljšati korisničko iskustvo i korištenje usluga učiniti jednostavnijim da bi korisnici mogli doći i tražiti više usluga, poput još gigabajta i većih brzina", kaže Nebis.
Treći dio u kojem vidi prostor za rast je korištenje ICT-a, u kojem je HT prisutan izravno, ali i preko tvrtke kćeri Combisa.
"Hrvatska napreduje u korištenju ICT-a, ali bit će potrebno napraviti još mnogo toga i u privatnom i u javnom sektoru da bi se razina korištenja ICT-a dovela na dobru razinu, a to je upravo ono što HT želi postići i zašto smo naglasili da želimo stvoriti 'Svijet boljih mogućnosti'", kaže Nebis.
Nastavio je da kompanija strateški svoju budućnost gradi na tri stupa. Prvi stup je smanjenje digitalnog jaza, što može postići kroz konvergenciju svoje mreže gdje je u posljednjih godinu dana od nule dosegla 68.000 korisnika. Zatim, kao drugi stup navodi pojednostavljivanje ponude usluga, gdje je kroz aplikaciju MojTelekom dosegla 250.000 aktivnih korisnika mjesečno. Konačno, treći stup strateškog razvoja kompanije je, prema Nebisu, digitalizacija gradova, države i gospodarstva, gdje je HT dosad digitalizirao 10 gradova, više od 30 posto poduzeća i 25.000 radnih mjesta.
"To su strateški ciljevi HT-a kroz koje želimo pomoći hrvatskom društvu i gospodarstvu, kojem, prema podacima Ekonomskog instituta u Zagrebu, lani smo pridonijeli stvaranju 3 posto BDP-a Hrvatske", zaključuje Nebis.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu