Varaždinska prehrambena industrija prva je u Europi plasirala novu vrstu ambalaže

Autor: Marta Duić , 08. rujan 2019. u 09:15
Čelnik Vindije Dragutin Drk i direktorica marketinga Dubravka Drk Mravlinčić, Foto: SANDRA ŠIMUNOVIĆ/PIXSELL

U osmišljavanju novog dizajna ambalaže vodili su se, kaže, mišlju da je pakiranje proizvoda više od fizičkih karakteristika, da kvalitetan dizajn odražava vrijednosti tvrtke koja stoji iza njega i predstavlja prostor komunikacije s postojećim, ali i novim kupcima.

Prehrambena industrija Vindija iz Varaždina ove godine obilježava 60 godina poslovanja, a povodom toga velikog jubileja na tržište je plasirala sokove brenda Vindi u novom ruhu. Dubravka Drk Mravlinčić, direktorica marketinga Vindije, ističe da je brendiranje proizvoda ključ kvalitetne komunikacije s tržištem, važan činitelj povjerenja i lojalnosti kupaca te osnova uspješnog poslovanja.

“Vjerujemo kako smo se u tom segmentu više puta i dokazali budući da je ‘Kvaliteta Vindija’ postala i ostala krilatica koja se veže uz svaku našu robnu marku, pa tako i Vindi sokove koje prepoznaju generacije potrošača u Hrvatskoj i regiji. Kako ove godine obilježavamo velikih 60 godina poslovanja, tijekom kojih smo od male gradske mljekare izrasli u jednog od regionalnih lidera prehrambene industrije, htjeli smo tržištu još jednom pokazati da smo totalno drukčiji od drugih te napravili velik iskorak u kategoriji Vindi sokova – od rebrandinga, funkcionalnosti i vrste pakiranja do marketinške kampanje”, objašnjava Drk Mravlinčić.

Integrirana nova generacija čepova

U osmišljavanju novog dizajna ambalaže vodili su se, kaže, mišlju da je pakiranje proizvoda više od fizičkih karakteristika, da kvalitetan dizajn odražava vrijednosti tvrtke koja stoji iza njega i predstavlja prostor komunikacije s postojećim, ali i novim kupcima. Činjenica je da će se dobrom proizvodu u prepoznatljivoj i kvalitetnoj ambalaži zadovoljni kupci uvijek vraćati, zbog čega su i došli na ideju za implementacijom inovativnog pakiranja najnovije generacije.

“Cjelokupni je proces zahtijevao značajna ulaganja u proizvodni pogon, što je rezultiralo time da je Vindija postala prva tvrtka u Europi i četvrta u svijetu koja je na tržište plasirala inovativni Ultra Edge paket od jedne litre, s integriranom najnovijom generacijom čepova koji, osim vizualno privlačnog dizajna, omogućuju otvaranje u samo jednom potezu”, pohvalila se Drk Mravlinčić.

Riječ je o jedinstvenoj inovaciji na našem tržištu koja asortiman Vindi sokova podiže na novu razinu kvalitete. Kako nam objašnjava sugovornica, novi oblik pakiranja osigurava bolju vidljivost i diferencijaciju na prodajnim mjestima, a riječ je o modernom dizajnu koji je u skladu s najnovijim grafičkim trendovima u svijetu. Novoj su ambalaži dodali i najnoviju generaciju čepova koji omogućuju otvaranje u samo jednom koraku, dok njegov širi vanjski promjer omogućuje lakše točenje.

Osim toga, poznato je da na razini cijele Grupe Vindija posluju prema priznatim principima programa Global Compact koji ističe važnost očuvanja okoliša. Iz tog su razloga, ističe Drk Mravlinčić, dodatno ponosni budući da više od 68% ambalaže dolazi iz obnovljivih izvora, što još više smanjuje ugljikov otisak u prirodi. Prema podacima Nielsena za lipanj i srpanj Vindijevi sokovi vodeći su brend u Total kategoriji sokova, s najvećim količinskim udjelom u prodaji na hrvatskom tržištu.

“Najveći izazov implementacije svih noviteta u sklopu asortimana Vindi sokova bio je u što kraćem razdoblju provesti cjelokupnu tranziciju te obavijestiti i informirati potrošače kako bi pravovremeno znali da ih omiljeni sokovi na policama dućana čekaju u novim pakiranjima, s novim izgledom. Iz tog smo razloga intenzivirali komunikaciju putem svih dostupnih kanala, od označavanja prodajnih mjesta, snažne online promocije, do medijske kampanje u printu i na televiziji kako bismo povećali doseg do ciljane publike”, kaže Drk Mravlinčić.

Doza hrabrosti

Što se tiče promotivnoga spota, napominje da su zadali nove standarde u produkciji video sadržaja na domaćem, ali i regionalnom tržištu te time postavili nove izazove u kategoriji sokova.

“Cilj nam je bio probuditi emocije i energiju, potaknuti uzbuđenje i senzualnost te stvoriti osjećaj osvježenja koji nastaje nakon konzumacije naših sokova te ga povezati i s osvježenim vizualnim identitetom asortimana. Veliki su iskorak bili i neonski elementi poput neonske šminke i body painta koji su se skladno nadovezali na modernu glazbu, što je u cjelini zahtijevalo dozu hrabrosti – htjeli smo pokazati kako smo moderna, otvorena kompanija koja se razvija u skladu s promjenama i zahtjevima s tržišta i koja je redovno usmjerena na inovacije u cjelokupnom proizvodnom procesu˝, ističe Drk Mravlinčić.

Rezultat je video spot koji ih diferencira i izdvaja od konkurencije, a informacije i reakcije s tržišta su iznad njihovih očekivanja.

“Svakodnevno nam se javljaju potrošači s pozitivnim reakcijama, a to nam u konačnici potvrđuju i prodajni rezultati koji su ostvareni nakon lansiranja kampanje. U Grupi Vindija smo oduvijek usmjereni na inovacije i modernizaciju proizvodnih procesa kako bismo tržištu ponudili najbolje od kvalitete, koja je svih ovih godina ostala ključan segment našeg tržišnog komuniciranja”, zaključuje direktorica marketinga Vindije.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Stari Drk će do smrti diktirat u Vindiji. Više malo tko želi tamo raditi. Uvjeti koma, odnosi otrovni, plaće nikakve, iskorištavaju radnike, sa politikom koketiraju, uvoze mlijeko (u prahu) iz Poljske, a Hrvatske seljake ucjenjuju. Unistili su mljekarstvo SZ Hrvatske. Ambalaza lijepa proizvodi truli. Izvana uj – iznutra fuj.

New Report

Close