Hodogram je mlada project management agencija koja je nedavno obilježila dvije godine poslovanja, no iskustvo u komunikacijskoj i marketinškoj industriji prikupljaju još od 2005. godine. Tim trenutačno broji troje zaposlenih, ali, kako tvrde u agenciji, takva dinamika im najviše odgovara jer su svi involvirani u projekte i lako može doći do izražaja kreativnost svakoga člana tima.
Usluge su im orijentirane na osmišljavanje, organizaciju i produkciju manifestacija, od korporativnih događaja i projekata, kulturnih i turističkih manifestacija do poslovnih konferencija, kongresa, promocija proizvoda te organizacije team buildinga. Od početka surađuju s brojnim klijentima, primjerice Pernod Ricard i Real Grupa među prvima su im dali povjerenje, a na listi su i kompanije Robert Bosch, EOS Matrix, Hrvatska turistička zajednica, Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, McDonald’s Hrvatska…
“Tijekom 2018. godine ostvarili smo prihod od četiri milijuna kuna što nam je omogućilo razvoj poslovanja ulaganjem u nove zaposlenike, fokusom na edukaciju i dodatnu opremu. Nedavno smo se i preselili u veći poslovni prostor u Unskoj ulici u Zagrebu”, kažu Maja Dujlović i Hrvoje Markešić, direktori Hodograma.
4milijuna
kuna lanjski je prihod agencije, specijalista za evente za korporacije
Kada su 2017. godine odlučili pokrenuti agenciju, kažu da na tržištu nije postojao velik broj njih usko specijaliziranih za organizaciju i produkciju korporativnih događanja.
“To nam je omogućilo da se brzo istaknemo i pozicioniramo kao agencija koja nudi visoku razinu usluge i ostvaruje rezultate dogovorene prije početka projekta. Naša uloga je olakšati posao klijentu preuzimanjem širokog kruga zaduženja tijekom projekta”, ističu direktori.
Danas je potražnja za organizacijom događanja sve veća, pa tako i apetiti ciljanih skupina. Uz to, i kriteriji im se podižu sa svakim događanjem, stoga, napominju Dujlović i Markešić, treba razviti koncept koji će se istaknuti i uzvanicima pružiti iskustvo kakvo još nisu doživjeli.
“Ponosni smo na sve projekte, a neki od najpoznatijih zasigurno su dodjela novinarske nagrade Zlatna Penkala u organizaciji Hrvatske turističke zajednice, obilježavanje 25 godina poslovanja tvrtke Bosch u Hrvatskoj, produkcija izložbenog postava međunarodne izložbe Nikola Tesla – Mind from the Future, Jameson eventi u Zagrebu i Splitu, Tjedan muzeja za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, te Zagreb Connect – Startup konferencija za Zicer – Zagrebački inovacijski centar. Užitak je gledati i razvoj same agencije, naš postepen i organski rast te spremnost na sve veće izazove. Samouvjereno možemo reći da sa svakim projektom postavljamo nove standarde u industriji event managementa u Hrvatskoj”, istaknuli su Dujlović i Markešić.
HRVATSKA NE KASKA
Ove godine pokazali su i spremnost na razvoj projekata bez obzira na njihovu lokaciju te su radili diljem Hrvatske pa i u inozemstvu, a takve projekte planiraju i u nadolazećim razdobljima poslovanja. Kako kažu za sebe, poznati su i po otkrivanju novih lokacija za organizaciju događaja pa klijente ponekad iznenade prijedlozima. Primjerice, događanja s ciljem promocije brenda Jameson organizirali su u staroj tvornici željezničkih vozila Gredelj, garaži zagrebačkoga hotela Westin te ljevaonici Brodosplit, što je oduševilo Splićane.
“Jedna od bitnih prednosti našeg tima je dugogodišnje iskustvo u event managementu i broj odrađenih projekata. Tijekom zadnjih 15 godina članovi našeg tima premašili su brojku od 200 organiziranih poslovnih događanja”, kažu Dujlović i Markešić.
Event i project management zapravo je, prema njima, u službi marketinga, stoga je važno pratiti trendove i biti svjestan priče vezane za projekt.
“Svaki projekt je poseban na svoj način i zahtijeva donošenje inovativnih projektnih ideja koje su u skladu s trendovima. Ono što naš posao čini zahtjevnim je produkcija ideja u zadanom budžetu i roku. Ne bismo rekli da Hrvatska kaska za svjetskim trendovima, jedina osjetna razlika su skromniji budžeti. No, često smo zbog takvih ograničenja i kreativniji”, objašnjavaju Dujlović i Markešić.
Jedan od većih izazova za budućnost poslovanja bit će im, ističu, i oformljavanje većeg tima ljudi sa širokim spektrom sposobnosti potrebnih za kvalitetnog event executivea, tj. jednu od izvršnih dužnosti. Naime, u današnjoj kadrovskoj situaciji nije lako pronaći osobu sa svim navedenim kompetencijama.
U SVOM STILU
U agenciji će istaknuti i da se suočavaju s porastom troškova svih usluga, pa samim time i organizacije događaja što je ponekad izazovno objasniti novim klijentima.
“Za budućnost planiramo nastavak suradnje s već spomenutim klijentima, povećanjem broja poslovnih projekata te širenje Hodogramova tima. Cilj nam je proširiti poslovanje izvan granica Zagreba i Hrvatske, te dobiti još veće i kvalitetnije projekte. Posebno nam je zanimljiv kongresni turizam. Voljeli bismo organizirati projekte u tom segmentu te, u našem stilu, ponuditi organizaciju događanja na zanimljivim i dosad neiskorištenim lokacijama diljem Hrvatske˝, poručuju Maja Dujlović i Hrvoje Markešić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu