Digitalna kampanja koju je Hrvatska turistička zajednica provela na američkom tržištu u suradnji s platformom Expedia, rezultirala je s ukupno 22,2 milijuna impresija te prometom od 3,2 milijuna dolara u smještaju i letovima.
Zajednička kampanja pod nazivom Croatia Unlocked provodila se od travnja do lipnja ove godine s ciljem povećanja vidljivosti, osnaživanja pozicije i promoviranja Hrvatske na američkom tržištu kao idealne cjelogodišnje destinacije Mediterana.
Primarni cilj kampanje bio je potaknuti interes američkih putnika za hrvatske destinacije, dok je buking postavljen kao dodatni cilj projekta, no za vrijeme trajanja kampanje ukupno je realizirano 6700 noćenja te je prodano 2900 avionskih karata prema Hrvatskoj.
"Provedena kampanja s Expediom i rezultati koje je ostvarila govore o iznimnoj važnosti suradnje s globalnim turističkim subjektima u promociji domaćeg turizma", kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu