Danas je DIV GRUPA s konsolidiranim vrijednostima među 10 najvećih privatnih trgovačkih društava u Hrvatskoj, a svakako je regionalni lider u metaloprerađivačkoj industriji pa i šire. Rastom od čak 175 puta u broju zaposlenim u zadnjih 20 godina (od 20 do 3500) jedinstven je primjer, čime se može s pravom reći da je DIV generator radnih mjesta.
Grupa DIV specijalizirana je za brodogradnju, van brodograđevnu proizvodnju čeličnih konstrukcija, preradu, proizvodnju spojnih elemenata i sustava, proizvodnju željezničkog infrastrukturnog pričvrsnog pribora te ostalih strojnih dijelova i metalnih proizvoda. Ustrajnost na proizvodima vrhunske kvalitete i konkurentne cijene, proizvodi koji odgovaraju potrebama i željama potrošača, partnerski odnos s manjim trgovcima, kao i trgovačkim lancima i velikim grupacijama, razvijena distribucijska mreža te znanje i stručnost djelatnika, ključni su elementi uspjeha tvrtke.
Promišljenim ulaganjima u modernizaciju, razvitak, nove tehnologije i kadrove, DIV GRUPA d.o.o. je postao jedan od najjačih hrvatskih proizvođača na polju metalne industrije. U svojoj strukturi ima 6 tvornica, 2 brodogradilišta te desetke pogona za proizvodnju i podršku brodograđevnoj industriji. Uz to, raspolaže s više predstavništva u zemljama EU, te agenata za područje Azije, Afrike i Amerike.
Potpisivanjem kupoprodajnog ugovora 2013. godine između Vlade Republike Hrvatske i DIV-Brodogradnje d.o.o., splitsko brodogradilište izbjeglo je stečaj i sigurnu likvidaciju, a novi vlasnik DIV Grupa na čelu s vlasnikom Tomislavom Debeljakom u petogodišnjem periodu uspjela je restrukturirati Brodosplit za samostalno i održivo poslovanje. Novi i uspješni Škver, zadnje četiri godine kontinuirano pozitivno posluje, što je vjerojatno povijesni rezultat.
Grupacija Brodosplit razvija, projektira i gradi najsloženije brodove i ploveće objekte kao dominantni program, te najsloženije čelične konstrukcije za infrastrukturnu, prometnu, energetsku, procesnu i opću primjenu. Pozicioniranje Brodosplita u niši složenijih brodova i velikih konstrukcija (motorne jahte, putnički brodovi, vrata Venecije, brodovi specijalne namjene) i realizacija poslova dobivenim kroz konkurentnu ponudu na svjetskom tržištu (Off shore i on shore) glavni su ciljevi za nadolazeće razdoblje. Tvrtka se u periodu restrukturiranja okrenula ka projektima i proizvodima koji donose veću dodanu vrijednost i odmakli od onih proizvoda koji su se prodavali prije privatizacije na kojima se gomilao gubitak. Od 2013. godine raspolaže sa svojom flotom brodova čijim korištenjem tj. charterom se nadopunjuje poslovanje.
Ono što Brodosplit čini uspješnom tvrtkom su njegovi radnici – njihov stav, odnos prema poslu i način na koji izvršavaju svakodnevne obveze i zadatke. Fokus kompanije je na idejama, multidisciplinarnim projektima, novim klijentima, novim tržištima.
Razvoj grupacije nikako se ne pripisuje samo njenom vodstvu već posebno onima koji svakodnevno stvaraju njene vrijednosti, entuzijazma s pozitivnim stavom tražeći nova rješenja, usmjereni na to kako se nešto može napraviti.
U knjizi narudžbi u brodograđevnom dijelu prodaje aktivno je 12 novogradnji brodova te niz izvanbrodograđevnih projekata čime društvo ima uposlenost za ovu i sljedeće dvije godine. Zaposleno je više od 2300 radnika, međutim na zavodu za zapošljavanje kontinuirano se oglašava potreba za cjevarima, bravarima, brodomonterima, strojomonterima, stolarima, zavarivačima i električarima.
Dugi niz godina prisutan je problem nedostatka kvalificirane i kvalitetne proizvodne radne snage u brodogradnji. Uz ostale razloge, kriv je obrazovni sustav koji ne prati potrebe gospodarstva. Iako svjesni situacije na tržištu rada, i dalje se ulažu dodatni napori i znatna financijska sredstva (Dani otvorenih vrata) da motiviramo i vratimo radnu snagu iz inozemstva pa za svakog radnika koji radi u inozemstvu ranije od 30.6.2018., a odluči se vratiti u Hrvatsku i zaposliti u nekom od naših poduzeća, uz obvezu ostanka najmanje 5 godina u RH, tvrtka stimulira bruto iznosom od 7.500 HRK.
Osim toga trudimo se i zadržati sve radnike, pa uz neto primanja koja u Brodosplitu prosječno za brodomontere iznose 8.150 kn neto, zavarivače 7.600 kn neto i brodocjevare 6.750 kn neto, uveli smo demografske mjere gdje svakoj našoj zaposlenici koja je zaposlena u bilo kojem od naših poduzeća temeljem Ugovora o radu na određeno vrijeme, dajemo Ugovor na neodređeno vrijeme u slučaju trudnoće odnosno porodiljinog dopusta. Time želimo doprinijeti sigurnosti radnog mjesta za buduće majke te otkloniti uzrok odgađanja odluke o roditeljstvu zbog straha od gubitka zaposlenja. Našim zaposlenicima za svako novorođeno dijete isplaćujemo bruto iznos od 5.000 HRK, a u slučaju da oba roditelja rade kod nas – iznos se udvostručuje. Roditeljima troje i više malodobne djece dajemo poseban mjesečni doplatak od 200,00 kn za treće i svako sljedeće dijete, što kroz period odrastanja i podizanja djece od strane roditelja iznosi ukupno oko 40.000kn po svakom roditelju, tj. 80.000kn ako su oba roditelja zaposlena kod nas. U slučaju redovnog studiranja pojedinog djeteta dobna granica za se za tu mjeru pomiče s 18 godina na 22 godine ili do kraja redovnog studiranja. Također oboljeloj djeci naših zaposlenika doniramo potrebna sredstva za podmirivanje dodatnih troškova povezanih s liječenjem i sponzoriramo kulturno umjetničke i športske klubove u kojima aktivno sudjeluju djeca naših zaposlenika. Pored svega navedenog, svakom radniku prošle godine isplaćeno je dodatnih 7.500 HRK neto (Božićna nagrada radniku, regres, poklon za dijete,…)
Današnji proizvodni program popunjen je gradnjom brodova za putničku, turističku namjenu (kružna putovanja, luksuzna (yachting) putovanja) sve s neograničenim područjem navigacije uključujući i polarna područja. Sve to u pojedinačnim serijama brodova koji se ističu svojim jedinstvenim dizajnom i namjenom, te primijenjenim rješenjima.
Splitsko brodogradilište je za potrebe Obalne straže Hrvatske ratne mornarice isporučilo novi obalno ophodni brod imena 'Omiš' koji je među najboljim brodovima u svojoj klasi na svijetu što se tiče maritimnih sposobnosti, potrošnje goriva, sigurnosti, ali i komfora posade te izgradilo najveći brod s križnim jedrima na svijetu ‘Flying Clipper’, koji će zbog svoje duljine od 162 metra ući u Guinnessovu knjigu rekorda. Riječ je o prvom jedrenjaku na svijetu s ugrađenim najvišim 'Safe return to port' sigurnosnim standardima, koji ispunjava sve zahtjeve američke obalne straže, kao i Službe za javno zdravstvo SAD-a, i jedini je jedrenjak na svijetu koji je dobio najvišu moguću klasu za buku i vibracije.
Nedavnom isporukom broda za krstarenja polarnim područjima ‘Hondius’, ugovorenog za nizozemskog naručitelja tvrtku Oceanwide Expeditions i položenom kobilicom za izgradnju novog broda za krstarenja polarnim područjima imena ‘Ultramarine’ ugovorenog za američkog naručitelja Quark Expeditions, Brodosplit se pozicionirao u tržišnu nišu gradnje Polar Expedition Cruise Vessels i putničkih brodova čija je dužina od 100 do 250 metara.
Odmah nakon primopredaje, obavljeno je potpisivanje ugovora za gradnju još jednog broda istih dimenzija, takozvani „sistership“ za istog naručitelja, čime je ta nizozemska tvrtka na najbolji mogući način iskazala svoje zadovoljstvo kvalitetom rada u Brodosplitu i završetkom izgradnje u ugovorenom roku. Gradnja putničkih brodova segment je u kojem hrvatska brodogradilišta mogu konkurirati, a njihovom izradom Brodosplit se svrstava među najbolje brodograditelje na svjetskom tržištu.