Koprivnička tvrtka Sana delikatese ovog je ljeta na tržište izbacila novi proizvod – Magic, koji se predstavlja kao jedini svježi mliječni desert bez glutena na našem tržištu. Iako je najpoznatija po humusu, tvrtka ima i druge adute kojima osvaja tržište i izvan Hrvatske.
"Kroz proteklih pet godina poslovanja primijetili smo da sve više roditelja za svoju djecu pažljivo bira deserte i slatkiše. Proizvodi bez glutena sve su popularniji, što je često nažalost i nužnost te smo s tom idejom pripremili Magic. Sana Magic štapići dolaze u tri okusa, točnije s komadićima maline, s marelicom te s kakaom i lješnjakom, a prve reakcije tržišta su pozitivne i iznad očekivanja. Potrošači odlično reagiraju na okus, sviđa im se nešto novo i drugačije, a dobro je prihvaćena i činjenica da je cijena proizvoda povoljna s obzirom na to da se radi o slastici bez glutena. Uvijek krećemo korak po korak stoga smo prvo krenuli na tržište Hrvatske, a nakon toga je u planu izvoz", pohvalila se Silvija Repić, direktorica Sana delikatesa.
Slovenija i Švicarska rastu
Od prvih osam proizvoda u asortimanu, danas su došli do njih gotovo 150. Kako kaže Repić, Sana je još uvijek najviše prepoznatljiva po Sana Hummus namazima, a ta potkategorija se širi i postaje zanimljiva i drugim kompanijama iz Hrvatske i inozemstva. Napominje kako ostalim proizvodima poput primjerice premium začina za HoReCa kupce, čipsa od jabuke s čokoladom, tahinija, ketchupa tek predstoji pravi razvoj. Sanin tim trenutačno broji 11 zaposlenika.
"Novi proizvodi, veći broj kupaca (posebice u HoReCa kanalu), dostavnih mjesta te izvoz intenziviraju poslovanje i zahtijevaju stvaranje novih radnih mjesta. Planiramo i daljnje povećanje broja zaposlenih, a tempo će odrediti daljnji uspjesi u poslovanju. Ove smo godine zaposlili jednu osobu te do kraja godine planiramo još jednu", objašnjava Repić te ističe kako intenzivno rade na traženju novih izvoznih prilika na ostala tržišta regije i šire. "Sana Hummus je lider na hrvatskom tržištu te smo uz rast u Sloveniji i nove proizvode ostvarili stope rasta poslovnih prihoda od 30-ak posto.
Slovenija je još uvijek naše najveće izvozno tržište s čipsom od jabuke s čokoladom te Hummus namazima i novim namazima kao Guacamole, MelanSana i Thai Salsa. Od početka godine započeli smo s izvozom u Švicarsku i to s novim proizvodom pod markom Bonmahl- mješavinom žitarica i začina koji je svojevrsna 'superhrana'. Volumen prodaje Bonmahla u Švicarskoj daleko premašuje onaj u Hrvatskoj, no s razvojem hrvatskog tržišta smo tek krenuli", pohvalila se Repić.
Veći proboj u HoReCa
Sana delikatese surađuju s gotovo svim većim trgovačkim te hotelskim lancima, a našli su put i do specijaliziranih trgovina. "Ulazak s novim proizvodima u HoReCa kanal prodaje je drugačiji, chefovi kuhinja su najčešće znatiželjni i zainteresirani za nove proizvode, no HoReCa zahtijeva puno vremena, ulaganja i osobni pristup svakom kupcu", objašnjava Repić.
Ističe kako mala tvrtka kao Sana mora izuzetno voditi računa o profitabilnosti. "Kontinuirano investiranje u nove proizvode, tržište i zaposlenike rezultiralo je rastom prodaje i povećanju poznatosti marke, a svaka investicija ima pozitivan utjecaj na poslovanje", zaključuje Repić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu